توزیع بیش از ۷ هزار لاشه گوشت گوسفند وارداتی در اصفهان

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: از ابتدای مرحله توزیع گوشت وارداتی در اصفهان تاکنون، بیش از ۷ هزار لاشه گوشت گرم گوسفندی مطلوب با قیمت ۳۲ هزار تومان عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی اکبر نجفی با اشاره به اعلام سازمان خوارو بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) مبنی بر افزایش قیمت جهانی مواد غذایی از جمله گوشت و همچنین روند صعودی نرخ این محصول پروتئینی، اظهار داشت: در راستای سیاست های تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ و جلوگیری از افزایش بی رویه آن شرکت پشتیبانی امور دام همچون ماه های گذشته و در جهت رفاه حال شهروندان اقدام به برنامه ریزی هماهنگ جهت واردات و توزیع گوشت گرم کرده است.

وی به واردات گوشت از مبادی آسیای میانه و کشورهای ارمنستان و گرجستان به استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این کار زیر نظر شرکت پشتیبانی امور دام و با نظارت کامل سیستم تنظیم بازار در بین اتحادیه های کارمندی، کارگری، فرهنگیان و فروشگاه های زنجیره ای کوثر عرضه می شود.

وی تاکید کرد: برای نظارت کامل بر توزیع گوشت هماهنگی های لازم با سازمان تعزیرات انجام شده تا گوشت به دست مصرف کننده با قیمت مصوب برسد و از التهاب بوجود آمده جلوگیری شود.

وی یادآور شد: از ابتدای مرحله توزیع تاکنون بیش از ۷ هزار لاشه گوشت گرم گوسفندی مطلوب با قیمت ۳۲ هزار تومان عرضه شده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اگر گوشت وارد شده در قطعات کوچکتر و با بسته بندی لوکس به دست مصرف کنندگان برسد از رضایتمندی بیشتری برخوردار خواهد شد، ابرازامیدواری کرد: تداوم روند توزیع افزایش قیمت رو به افول کرده و بازار از ثبات نسبی برخوردار خواهد شد.

کد خبر 315549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.