شهرک سلامت از طرح های منحصر به فرد اصفهان است

معاون قائم مقام شهردار اصفهان در امور سرمایه گذاری و مشارکت ها گفت: شهرک سلامت یکی از طرح های منحصر به فرد اصفهان است که شهرداری با واگذاری زمین و صدور پروانه در احداث آن سهیم است.

علیرضا برهانی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرک سلامت یکی از بزرگترین پروژه‌هایی به شمار می‌رود که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حال ساخت است و فاز نخست آن در آستانه افتتاح است.

وی افزود: احداث این شهرک با توجه به طرح و ایده منحصر به فرد، افتخاری برای شهروندان است و برای جذب توریسم درمانی موفق ترین طرح خواهد بود.

معاون قائم مقام شهردار اصفهان در امور سرمایه گذاری و مشارکت ها اظهارکرد: فاز اول شهرک سلامت به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد که شامل تعدادی از کلینیک ها و بخشی از مجموعه های تجاری مرتبط با سلامت شهرک است.
وی حجم کلی سرمایه گذاری پروژه هنگام عقد قرارداد را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این حجم سرمایه گذاری به قیمت های امروز ، بدون در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات پزشکی که باید در کلینیک های این مرکز نصب شود، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است.

برهانی پور با اشاره به اینکه اصفهان در عرصه توسعه خدمات پزشکی با افتتاح شهرک سلامت جایگاه بالایی پیدا خواهد کرد، گفت: طراحی این مجموعه به گونه ای اتفاق افتاده که بیمار محور است تا بیمار با کمترین دغدغه از امکانات پزشکی استفاده کند.

وی با بیان اینکه شهرک سلامت یکی از طرح های منحصر به فرد اصفهان است که شهرداری با واگذاری زمین و صدور پروانه در احداث آن سهیم است، خاطرنشان کرد: فازهای بعدی شهرک سلامت نیز به تدریج آماده بهره برداری خواهد شد.
معاون قائم مقام شهردار اصفهان در امور سرمایه گذاری و مشارکت ها پروژه بزرگ شهرک سلامت را الگویی برای توسعه خدمات پزشکی و درمانی در کشور دانست و افزود: روزانه ۴۰ هزار سفر در روز به سمت خیابان های آمادگاه و شمس آبادی این شهر انجام می‌شود که ساخت شهرک سلامت در نزدیکی بزرگراههای شهر برای دسترسی‌ آسانتر شهروندان به مراکز درمانی پیش بینی شده و به طور حتم در کاهش آلودگی هوا و ترافیک هسته مرکزی شهر اصفهان مؤثر خواهد بود.

کد خبر 315516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.