امسال ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تازه نفس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود/ شهر درحال تحول و توسعه

شهردار اصفهان گفت: در سال جاری۵۰۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ به مرور ماه به ماه وارد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه مراسم بهره برداری از خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو اظهارکرد: طی ۲ سال اخیر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که ۳۰۰ دستگاه آن در سال گذشته وارد شهر اصفهان شد و ۵۰۰ دستگاه دیگر به مرور و ماه به ماه به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود.

وی افزود:  این اتوبوس  استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ را داراست که با هزینه ۶۵ میلیارد تومان خریداری شده است.

شهردار اصفهان به بهره برداری از خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو از میدان قدس تا میدان جمهوری اشاره کرد و گفت: این خط به طول ۴ کیلومتر دارای ۸ ایستگاه است.

جمالی نژاد به آغاز عملیات اجرایی خط تندرو میدان امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: خط تندرو امام خمینی اولین مسیری است که به صورت هدایت شده ایجاد خواهد شد و قابلیت اضافه شدن ریل برای احداث خطوط تراموا را دارد.

وی  در ادامه سخنان خود به تکمیل بسیاری از پروژه های شاخص شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکثر پروژه شاخص عمرانی تکمیل شده و به زودی شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم بود.

شهردار اصفهان اضافه کرد: در هفته جاری تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند نیز به بهره برداری می رسد و در هفته آینده شاهد افتتاح ابرپروژه استقلال خواهیم بود.

جمالی نژاد بیان کرد: مسافرگیری فاز سوم خط یک مترو از ایستگاه تختی تا آزادی نیز از هفته گذشته آغاز شده است.

وی تاکید کرد: تمامی این اقدامات نشان می دهد همکاران در مجموعه مدیریت شهری با همت جهادی و تلاش شبانه روزی در جهت توسعه شهر و تکمیل پروژه های شاخص عمرانی حرکت کرده اند.

کد خبر 315453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام ... لطفا كوي شهيد كشوري را فراموش نكنيد... ! وضع اتوبوسهاي ان افتضاهه!