بهترین های حمل و نقل، شایسته ی اصفهانی ها

امروز و با بهره برداری از یکصد دستگاه اتوبوس یورو ۴ خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو و آغاز عملیات اجرایی خط اتوبوس تندرو خیابان امام خمینی(ره) به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار و هزینه ای بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد ریال، قطار ارتقای شهر در ایستگاه ۶۹ ام خود به زمینه حمل و نقل رسید.

امروز و با بهره برداری از یکصد دستگاه اتوبوس یورو ۴ خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو (حدفاصل میدان قدس تا میدان جمهوری اسلامی) و آغاز عملیات اجرایی خط اتوبوس تندرو خیابان امام خمینی(ره) به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار و هزینه ای بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد ریال، قطار ارتقای شهر در ایستگاه ۶۹ ام خود به زمینه حمل و نقل رسید.
مراسم افتتاحیه با نام و یاد خدا و تجلیل از شهیدان مدافع حرم محسن حججی و با حضور خانواده شهید دایی تقی و جمعی از مسوولین شهر آغاز شد.  
پس از تلاوت آیاتی از قرآن و سرود ملی، گزارش کوتاهی از افتتاحیه های هفته قبل در طرح هرهفته چند افتتاح و همچنین بیان توضیحاتی در خصوص حمل و نقل عمومی شهری توسط... ط. ، استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات زیست محیطی به عنوان چالش اصلی اصفهان گفت: تعداد روزهای پاک سال ۹۶ در مقایسه با ۹۲ رشد چشمگیری داشته که نشان از فعالیت اصفهان در این زمینه و همچنین در جهت بهبود وضعیت آلودگی هایی همچون صدا، آب، هوا و خاک داشته است.  
وی در پایان از خدمات رییس شرکت اتوبوسرانی اصفهان تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 315344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.