خیریه ها، دولت را در بخش سلامت یاری کنند

امام جمعه اصفهان گفت: امیدواریم که خدمتگزار جامعه اسلامی باشیم و با حمایت خیریه ها از دولت، گره از کار مردم باز شود.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' در دیدار با خیران خیریه امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: امیدواریم که خدمتگزار جامعه اسلامی باشیم و با حمایت خیریه ها از دولت، گره از کار مردم باز شود. 

وی افزود: در هیچ استانی از استان های کشور به اندازه اصفهان، انسان های خیّر و پا به رکاب در راه خدا وجود ندارد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: خیران و خیریه ها باید به مسئله سلامت کمک کنند البته اشتباهاتی در اجرای برخی طرح ها توسط دولتمردان در گذشته وجود داشته است که باید از همین امروز برای آن تصمیم صحیح گرفته شود.
 
وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط وزارت بهداشت گفت: در اینکه فقیر و غنی به یک میزان از یارانه سلامت بهره ببرند باید تجدید نظر شود. 
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا به قشر ضعیف جامعه بیشتر کمک شود، افزود: بنده مخالف رفاه عمومی مردم و اختصاص یارانه سلامت برای افزایش رفاه مردم نیستم اما شاهدیم که بیمه به بسیاری از بیمارستان ها بدهی های سنگینی دارد و در صورتی که این بدهی ها پرداخت نشود، بیمارستان ها دیگر توان ارائه خدمت به بیمه شدگان طرح سلامت را ندارند. 

طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت سال ۹۳ با هدف افزایش پاسخگویی نظام سلامت، کاهش پرداخت مستقیم از جیب مردم و ارتقای کیفیت خدمات مراکز درمانی و بیمارستان ها به اجرا گذشته شد. 

کد خبر 315111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.