آثار عکس «نه همین لباس زیباست» در گالری متن

نمایشگاهی از آثار عکس و چیدمان آرزو طالبی با عنوان «نه همین لباس زیباست...» در گالری متن برگزار می شود.

این هنرمند با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۶ اثر عکس دیجیتال و ۴ اثر اینستالیشن ارائه کرده است، به خبرنگار ایمنا گفت: در آثار اینستالیشن یا هنر چیدمان در این نمایشگاه، حتی نوع چیدمانی که به لباسها می دهم حالت مفهومی دارد و علاوه بر مفهوم مد نظر خودم، آن چیزی که مخاطب از چیدمان لباسها برداشت می کند برای من اهمیت دارد.
آرزو(زهرا) طالبی درباره علت انتخاب عنوان «نه همین لباس زیباست» برای این نمایشگاه، تصریح کرد: من در مجموعه آثارم بصورت نمادین بر روی لباس زنانه فعالیت می کنم و به نوعی مفهومی جنسیتی درباره زن را ارائه می کنم. در این نمایشگاه نیز سعی کردم مخاطب برداشت خودش را داشته باشد و فقط می خواستم به مخاطب نشان دهم که چیزی که می بینند تنها همین لباس ظاهری نیست.
وی گفت: من در تمام مجموعه هایم به موضوع زن پرداخته ام و این مفهوم همیشه برای من جدی و قابل طرح بوده است.
آرزو طالبی دانش آموخته کارشناسی نقاشی و دانشجوی کارشناسی ارشد این رشته در دانشگاه هنر اصفهان است. وی مدرس طراحی در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان است. طالبی تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری شرکت کرده است و نمایشگاه «نه همین لباس زیباست» سومین نمایشگاه انفرادی اوست.

نمایشگاه «نه همین لباس زیباست...» جمعه ۲۷ مردادماه ساعت ۱۶:۳۰ افتتاح می شود و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۶ شهریورماه بجز روزهای جمعه صبح ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به گالری متن، واقع در خیابان آبشاراول، پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

کد خبر 315043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.