ترقه‌ها چگونه سر از نقش جهان در می‌آورند؟

علیرغم هشدار جدی فدراسیون فوتبال به سپاهان رفتار نابهنجار برخی تماشاگران در دیدار با سایپا در بازی با پارس جنوبی هم تکرار شد.

به گزارش ایمنا، پس از به ثمر رسیدن گل سپاهان در دیدار با پارس جنوبی از هفته سوم لیگ برتر یکی از تماشاگران اقدام به پرتاب ترقه کرد. این اتفاق در حالی در ورزشگاه نقش جهان افتاد که کمتر از ۱۰ روز پیش از آن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سپاهان را به خاطر پرتاب نارنجک در جریان بازی با سایپا از هفته اول لیگ برتر جریمه کرد و به باشگاه اصفهانی هشدار داد که مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از تخلفات مشابه تماشاگران انجام دهند در غیر اینصورت تنبیهات شدیدتری مثل انجام مسابقه خانگی بدون حضور هواداران در مورد آنها اعمال خواهد شد.

اما ظاهراً معدود تماشاگرانی که اقدام به این کارها می‌کنند چندان در جریان احکام و هشدارهای کمیته انضباطی نیستند و بدون در نظر داشتن تبعات رفتار نابهنجارشان با تکرار آن هم به سپاهان و هم به سایر هواداران آسیب می‌رسانند.

جدای از تماشاگرانی که در این باره توجیه نیستند باید از کسانی که حفظ امنیت مسابقه را بر عهده دارند هم پرسید که چگونه این اشیاء خطرناک علیرغم همه هشدارها و تجارب تلخ قبلی باز هم به راحتی سر از ورزشگاه نقش جهان در می‌آورند و بی‌محابا در جریان مسابقه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کد خبر 315027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.