حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در خبرگزاری ایمنا

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با حضور در خبرگزاری ایمنا، روز خبرنگار را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری ایمنا در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان با مسئولان و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به مناسبت ایام روز خبرنگار انجام شد، علی قاسمی و همراهان وی در نشستی صمیمانه با سردبیر، دبیر تحریریه و دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری ایمنا نقطه نظرات و راهکارهای خود برای پیشرفت ورزش اصفهان و دغدغه‌هایی که در مورد شرایط ورزش و ورزشکاران اصفهانی و رسالت سازمان ورزش شهرداری اصفهان داشتند را در میان گذاشتند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در این نشست با اشاره به رسالت خطیر رسانه‌های اصفهان برای گوشزد کردن نقاط ضعف به مدیران، از خبرگزاری ایمنا خواست نظرات خود برای عملکرد هرچه بهتر سازمان ورزش شهرداری اصفهان را در قالب نظرات کارشناسی به مدیران این مجموعه ارائه کند.

علی قاسمی با اشاره به اینکه ورزش اصفهان در دهه ۷۰ در سه بخش قهرمانی، همگانی و حرفه‌ای در اوج بود، گفت: اصفهان با نیروی انسانی و منابعی که در اختیار دارد می‌تواند در ورزش ۱۰ سال جلوتر از نقطه کنونی باشد.

در پایان این بازدید مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اهدای کتاب و شاخه‌های گل، روز خبرنگار را به خبرنگاران ایمنا تبریک گفت.

کد خبر 315013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.