جلسه‌ام بافراکسیون امید راحت بود/ ان شاءالله خادم خوبی برای ملت باشم

گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت بهداشت در حاشیه نشست مشترک اش با فراکسیون امید گفت: خوشبختانه جلساتی که تاکنون داشته ام راحت بوده؛ ان شاءالله خادم خوبی برای ملت باشم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت بهداشت امروز در حاشیه نشست مشترک اش با فراکسیون امید اظهار کرد: وزرایی که از قبل بوده اند، کارشان سخت تر است به دلیل اینکه کارنامه چهارساله دارند و در عین حال باید از کارنامه خود دفاع کنند و هم اینکه شاید قول هایی داده باشند که یا عملی و یا کامل اجرایی نشده باشد.

وی افزود: خوشبختانه جلساتی که تاکنون داشته ام راحت بوده؛ بزرگواری نمایندگان محترم بود که به نوعی بیانگر رضایت نسبی موکلین شان است؛ البته نمایندگان درخواست ها و راهنماهای منطقی دارند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: دغدغه تمام نمایندگان که در فراکسیون امید حضور دارند را شنیدم و در عین حال برنامه های خود را برای آن ها توضیح دادم؛ راهنمایی هایی کردند که قطعا از آن ها استفاده خواهم کرد.

وی تصریح کرد: ان شاءالله در صورت کسب رأی بتوانم خادم خوبی برای ملت باشم و رضایت نمایندگان آن ها را - البته نه به صورت کامل اما به طور نسبی- جلب کنیم.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در فراکسیون های مستقلین و ولایی نیز حضور پیدا کرده اید گفت: نشست فراکسیون مستقلین امروز خواهد بود و نشست فراکسیون ولایی هفته پیش بود که جلسه خوبی هم بود. 

کد خبر 314986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.