اجرای ۴۰ هزار تن آسفالت در پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال

مدیر پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال از اجرای ۴۰ هزارتن آسفالت در پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال خبر داد.

به گزارش ایمنا، بابک حقیقی با بیان این مطلب اظهارکرد: پروژه میدان استقلال بی تردید یکی از بزرگترین پروژه های پل سازی در اصفهان و ایران است؛ به گونه ای که بزرگی پروژه، کیفیت کار و سرعت اجرای آن مثال زدنی است.

وی از اجرای ۴۰ هزارتن آسفالت در این پروژه خبرداد و افزود همزمان با عملیات اجرایی این پروژه در هر فاز در خلال اجرای پروژه عملیات اجرای آسفالت آغاز شد.

مدیر پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال با اشاره به پایان یافتن عملیات اجرایی پروژه گفت: بخشی از عملیات اجرایی آسفالت تا مراحل پایانی ادامه داشت و شامل آسفالت سطح پل ها و زیر گذر ها، مسیر بلوارآزادگان، مسیربلوار دانشگاه، بخشی از خیابان امام خمینی و مسیر به سمت امین آباد و محمود آباد با مساحتی بالغ بر۱۲۳هزار متر مربع بود.

حقیقی در ادامه به دیگر مشخصات فنی این پروژه عظیم از جمله ۴۴۰ هزار مترمکعب خاکبرداری ، ۸۲ هزار متر مکعب بتن ریزی و ۸ هزارتن آرماتور بندی در طی عملیات اجرایی این پروژه اشاره کرد و اظهارکرد:  از دیگر ویژگی های  قابل توجه این پروژه می توان به عملیات جابجایی و اجرای تاسیسات عظیم شهری هم زمان با انجام پروژه اشاره کرد که در این راستا ۱۰ کیلومتر از تاسیسات با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در همه زمینه های تاسیسات شهری با کمک و همیاری ارگان های مربوطه به انجام رسیده است.

کد خبر 314877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.