تعامل گسترده با دنیا در عین ایستادگی باید سرلوحه کار دولت باشد

 امام جمعه اصفهان گفت: تعامل گسترده با دنیا در عین ایستادگی باید سرلوحه کار دولت باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری در هفته گذشته اظهار داشت: تحلیف رئیس جمهور نیز با حضور بسیاری از مسئولان داخلی و خارجی در امنیت کامل برگزار شد و امیدواریم در ادامه دولت با برنامه‌ریزی‌های صحیح در مسیر صحیح رشد و پیشرفت کشور گام بردارد.

وی با اشاره به حضور ۸۰ نفر از نمایندگان کشورهای مختلف در مجلس افزود: حضور این افراد که در میان آنها هم‌پیمان‌های آمریکا نیز به چشم می‌خورد بسیار حایز اهمیت است چراکه این کشورها با وجود احتمال تشرهای بعدی آمریکا در ایران حاضر شدند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر حفظ وحدت برای سرافرازی و سربلندی کشور بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ محورهای اصلی دولت را توجه به معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا در عین ایستادگی در مقابل سلطه‌طلبان و مستکبران عنوان کردند که این مهم باید سرلوحه مسئولان قرار بگیرد.

حزب‌الله لبنان با اتکا بر ذات الهی در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرد 

وی در ادامه به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه اشاره و تاکید کرد: حزب‌الله لبنان با اتکا بر ذات لایزال الهی در برابر ارتش قوی رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و شکست بدی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و این نشان می‌دهد حتی یک جمع اندک با ایمان قوی و البته تکیه بر توانایی‌های خود می‌تواند ابرقدرت‌ها را نیز شکست دهد.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه مشابه این امر در سوریه و عراق نیز رخ داده است، ابراز داشت: مستکبران تنها ادعای مبارزه با تروریسم و داعش را درند و در عمل خود بانی ایجاد این گروه مخوف بوده و از آنها حمایت می‌کنند.  

وی با یادی از محسن حججی شهید مدافع حرم، بیان داشت: شهدای مدافع حرم تا پای جان و برای دفاع از دین و ناموس در برابر جنایتکاران می‌ایستند و با مقابله با آنها در سوریه راه نفوذ آنها را بسته‌اند.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک این امر را مورد تاکید رهبر انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: مشاغل خانگی سرمایه زیادی نیاز ندارد اما در دنیا در کنار صنایع بزرگ مورد تاکید و توجه است چرا که اقشار ضعیف جامعه نیز قادر به در آمدزایی از این مشاغل هستند.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: در این راستا باید تعاونی‌هایی برای حمایت از تشکیل کارگاه‌های کوچک شکل بگیرد و در این راستا کمک‌کننده باشند.

امام جمعه اصفهان به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اشاره و گفت: به آزادگان افتخار می کنیم، آنها سختی‌ها وشکنجه‌های رژیم بعثی را به جان خریدند و دست از دین و انقلاب و امام خود برنداشتند.

کد خبر 314836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.