پردیس اشراق یکی از زیباترین نقاط اصفهان است/ ابرنماد پردیس اشراق درکشور بی نظیر خواهد بود

شهردار اصفهان با اشاره به نصب ابرنماد پردیس اشراق گفت: این نماد در کشور شاخص است و از فاصله های دور می توان این نماد را مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد در شصت و هفتمین برنامه از سری برنامه های "هرهفته، چند افتتاح" به منظور افتتاح «پردیس اشراق» با اشاره به شرایط بحرانی کشور از لحاظ اقتصادی گفت: شهر اصفهان تا حدودی بر این مشکل فایق آمده و هر هفته و هر روز شاهد افتتاح تعدادی از پروژه های شهر هستیم.

وی اضافه کرد: امروز تنها شاهد افتتاح «پردیش اشراق» نیستیم و پروژه های دیگری هم در منطقه ۴ و ۱۵ افتتاح می شود.

جمالی نژاد با اشاره به افتتاح بوستان اشراق کوه نخودی گفت: این مکان در آینده پاتوق ورزشکاران می شود همچنین این مکان قرار است به یک مجموعه کامل تفریحی تبدیل شود و تفاهم نامه اجرایی این پروژه با بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

وی با اشاره به ساماندهی کوه نخودی گفت: هیچ کسی فکرش را نمی کرد که پروژه های شاخصی در کوه اجرا شود، این مکان هم در آینده به یکی از بهترین مکان های تفریحی شهر تبدیل می شود.

شهردار اصفهان با اشاره به ابر نمادی که در این مکان اجرایی خواهد شد بیان کرد: این نماد در کشور شاخص است و از فاصله های دور می توان این نماد را مشاهده کرد.

جمالی نژاد با اشاره به احداث پروژه های متعدد شهری گفت: به لطف خدا و با تلاش های اعضای شورای شهر فاز اول قطار شهری به نتیجه رسید و مردم از آن استفاده می کنند، همچنین خط دوم مترو نیز از شرق به غرب به سرعت در حال ساخت است.

وی افزود: بسیاری از ایستگاه های خط دوم ساخته شده اما به دلیل کار در زیرزمین امکان مشاهده آن وجود ندارد.

شهردار اصفهان با اشاره به برنامه های افتتاحیه در روز های آینده آینده گفت: در آینده نزدیک تقاطع غیر همسطح اشکاوند و تقاطع استقلال به بهره برداری می رسد.

جمالی نژاد ادامه داد: نمایشگاه بین المللی و شهرک سلامت نیز از دیگر پروژه هایی در دست احداث است و هر کدام از این پروژه ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

وی در پایان از تلاش های شهردار منطقه ۴ تشکر کرد و دلگرمی مردم را باعث سرعت بخشی به انجام پروژه ها دانست.

کد خبر 314781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.