اصرار بر آموزش نظامی در منطقه خمیران، مانع توسعه گردشگری در منطقه است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اصرار بر آموزش نظامی در منطقه گردشگری روستای خمیران مانع توسعه گردشگری این روستا و سرمایه گذاری در این منطقه شده است.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با بیان اینکه سد شهید منتظری واقع در روستای خمیران از توابع شهرستان تیران و کرون از ظرفیت گردشگری برخوردار است، اظهار داشت: بستر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری سد شهید منتظری روستای خمیران فراهم شده اما تعارض بین کاربری نظامی و گردشگری مانع این اقدام مهم است.

وی افزود: اصرار بر آموزش نظامی در منطقه گردشگری روستای خمیران مانع توسعه گردشگری این روستا و سرمایه گذاری در این منطقه شده که همکاری مسئولان حوزه گردشگری و مدیرکلان استان اصفهان برای رفع این تعارض و سرمایه گذاری در این منطقه نیاز است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون بیان داشت: یکی از بسترهای مهم توسعه اقتصادی شهرستان تیران و کرون سرمایه گذار بر ظرفیت های گردشگری این شهرستان است که منطقه گردشگری روستای خمیران در صورت رونق و سرمایه گذاری منجر به جذب گردشگران خارجی نیز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آموزش غواصی و انجام ورزش های آبی در این منطقه فراهم است، خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری در این منطقه علاوه بر ارائه برنامه های آموزشی و تفریحی آبی مردم می توانند از طبیعت این منطقه هم بهره ببرند.

رحمانی ادامه داد: بستر و زمینه برای فعالیت های آموزش نظامی در بخش های دیگر شهرستان واستان اصفهان وجود دارد و دوری از این اصرار و همکاری با طرح گردشگری قادر به رونق اقتصاد شهرستان و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری می شود. /

کد خبر 314454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.