یادگیری بدون فراموشی با اختراع جهانی "IQ-BOX"

موسس مرکز بهبود مطالعات دانشگاه اصفهان گفت: تیم مشارکت کننده در مرکز بهبود مطالعه دانشگاه اصفهان موفق به اختراع جهانی IQ-BOX وسیله کمک آموزشی برای یادگیری بدون فراموشی شدند.

منوچهر ساکی نژاد، در حاشیه نمایشگاه فناوری های نوین شهری به خبرنگار ایمنا گفت: این مرکز زیر مجموعه شرکت های دانش بنیان مطرح کشور قرار دارد که فعالیت اصلی آن در بحث شناسایی و رفع موانع آموزشی است.

وی در ادامه گفت: مهم ترین دستآور ما اختراع جهانی IQ-BOX  یک وسیله کمک آموزشی برای یادگیری بدون فراموشی مطالب درسی است و با موفقیت تجاری سازی شده است.

ساکی نژاد با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای حمایت ایده ها و اختراع ها به عنوان دیگر فعالیت های مرکز، گفت:  برای پیدا کردن مسیر صحیح ثبت اختراع و مراحل تجاری سازی، مشاوره و حمایت های لازم را برای بهره برداری فراهم می آوریم.

مسئول و موسس مرکز بهبود مطالعه دانشگاه اصفهان اظهار داشت: کارگاه ها و آموزش هایی تحت عنوان "چگونه مخترع شوم" برگزار می شود که کار بسیار جدید و نوعی در کشور است و فراگیران را از تجربیات دیگر مخترعین بهره مند می کنیم.

وی ادامه می دهد: همچنین دانش آموزانی که مشکل درسی داشته و یا انگیزه لازم برای درس خواندن را ندارند با بررسی ها و ریشه یابی از لحاظ روان شناسی، دانش آموز را به ماکسیمم ساعت درسی در طول دوران تحصیل می رسانیم.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از برنامه ها به دانشگاه اصفهان مرکز رشد و فناوری، مرکز بهبود کیفیت مطالعه مراجعه کنند و یا با شمار ه های 03137932381 تماس بگیرند.

کد خبر 314320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.