استفاده از فناوریهای نوین در مدیریت شهر

شهردار اصفهان با اشاره به تغییر مدیریتی شهر اصفهان گفت: باید برای مدیریت شهر از فناوریهای نوین استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه آیین اختتامیه نمایشگاه و جشنواره فناوریهای نوین شهری اظهار کرد: خوشبختانه در دو سال گذشته شهرداری اصفهان در عرصه های مدیریت شهری پوست اندازی کرده تا از حالت سنتی خارج و به روش های جدید شهر را مدیریت کند.

وی افزود: البته در این راه نقش مردم بسیار پر رنگ است و باید از فناوریهای نوین شهری نیز استفاده کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به حضور اصفهان در باشگاه شهرهای خلاق ادامه داد: عضویت در این باشگاه باعث شده تا روند علم و فناوری در این شهر رشد داشته باشد.

جمالی نژاد با اشاره به سنین مختلف شهروندان که علاقمند به توسعه علم هستند و در این نمایشگاه حضور داشتند گفت: در این نمایشگاه رده های سنی و فنون مختلفی را شاهد بودیم و این نشان از ورود جدی همه آحاد جامعه به عرصه توسعه فناوری های نوین است، امیدواریم ادامه این کار منجر به اقدامات فناورانه، خلاقانه و نوین شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه از شهرهای دیگر هم ورود پیدا کرده بودند و همچنین اعضای شورای شهر و میهمانان دیگر هم حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند.

شهردار اصفهان گفت: این حضور پر رنگ برای اولین دوره از این نمایشگاه بسیار مهم بود و امیدواریم بتوانیم عنوان این نمایشگاه را به صورت دائمی در لیست نمایشگاه های شهر اصفهان قرار دهیم.

کد خبر 314306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.