دبیرخانه دائمی ics در اصفهان دایر می شود

مدیر مرکز فناوری های نوین شهری شهرداری اصفهان گفت: قرار است دبیرخانه دائمی ics در اصفهان دایر شود تا با رصد مسائل و افتتاح رصدخانه علمی، فعالیت های فناورانه را به سایر شهرهای ایران انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا نیلفروشان در برنامه تلویزیونی ‹اینجااصفهان› اظهارکرد: در نمایشگاه فناوری های نوین شهری شعار ‹ما می توانیم› را به منصه ظهور گذاشتیم.

وی با اشاره به استقبال گرم متخصصان و شهروندان از برگزاری این نمایشگاه افزود: استقبال مردم از این جشنواره و نمایشگاه نشان می دهد که برای تامین آسایش شهروندان به فناوری های نوین در مدیریت شهر نیاز داریم.

مدیرمرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان به حضور ۲۲ کشور در این نمایشگاه اشاره و اعلام کرد: قرار است دبیرخانه دائمی ics در اصفهان دایر شود تا با رصد مسائل و افتتاح رصدخانه علمی، فعالیت های فناورانه را به سایر شهرهای ایران انتقال دهیم و در آینده نیز این فناوریها را در حوزه مدیریت شهری به کشورهای همسایه منتقل کنیم.

نیلفروشان خاطرنشان کرد: حضور شرکت های خارجی با شرط انتقال تکنولوژی انجام شد که در این راستا ۷۲ تفاهم نامه با شرکت های خارجی منعقد شده و قرار است انتقال تکنولوژی را داشته باشیم.

وی اظهارکرد: می توان گفت با این اقدام اصفهان به پایتخت علم و فناوری های نوین در زمینه مدیریت شهری تبدیل شود.

مدیر مرکز فناوری های نوین شهری ادامه داد: طبق آمار انجام شده ۶۸ درصد از شرکت ها سن زیر ۳۵ سال دارند بنابراین می توان تبدیل علم به ثروت را به راحتی مشاهده کرد.

نیلفروشان اضافه کرد: در این نمایشگاه در ۵ سالن کنفرانس ۹۳ برنامه علمی پوشش داده شد که ۲۴ هزار نفر از آن استفاده کردند. 

کد خبر 314296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.