تجارت الکترونیک موجب افزایش نرخ اشتغال و درآمد می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان ظرفیت های زیادی در بخش کشاورزی، تولید و صنایع دستی دارد، گفت: برقراری تجارت الکترونیک موجب افزایش نرخ اشتغال و درآمد و کاهش بیکاری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا پیش از ظهر امروز حسین سیستانی در حاشیه مراسم افتتاح سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) در استان اصفهان، ابرازامیدواری کرد: دولت در حوزه پیاده سازی دولت الکترونیک به توقیفاتی دست یابد.

وی با بیان اینکه یکی از سازمان هایی که امروز دوران طلایی خود را طی می کند، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: امروز باید بیش از پیش پست و پتانسیل های آن را شناسایی و در عمل خود را برای گسترش فعالیت های آن تجهیز کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان پیاده سازی سامانه سیماک را یکی از اقدامات خوب انجام شده در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک اعلام کرد و افزود: این سامانه، نرم افزار موثر نقش آفرین در راستای تحقق تعهدات دولت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اصفهان ظرفیت های زیادی در بخش کشاورزی، تولید و صنایع دستی دارد، تصریح کرد: به طور قطع برقراری تجارت الکترونیک موجب افزایش نرخ اشتغال و درآمد و کاهش بیکاری  می شود.

مدیر پروژه سیماک در اصفهان  در ادامه این نشست، اظهار داشت: پروژه سیماک با حسن تدبیر دولتمردان امروز به یک پروژه اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.

محسن شکوری با بیان اینکه ۲۸ دستگاه اجرایی مشمول مصوبه پروژه سیماک هستند، بیان داشت: با احتساب بانک ها و نظام مهندسی این پروژه در مجموع ۴۶ هزار و ۸۰۰ واحد بهره بردار دارد؛ همچنین با احساب ۲۸ هزار شعبه بانک به لحاظ ابعاد، یک ابرپروژه است.

وی با بیان اینکه در سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر در کشور آموزش می بینند، افزود: شهرداری ها و نظام مهندسی نیز به عنوان بهره برداران این سامانه باید آموزش های لازم را دریافت کنند.

مدیر پروژه سیماک در اصفهان  پیرامون زمان رسمی اجرای پروژه سیماک در اصفهان، بیان داشت: روز بعد از توجیه مدیران ۲۸ دستگاه اجرایی در استانداری اصفهان، عملیات اجرایی این طرح در اصفهان آغاز خواهد شد.

به گفته شکوری، به طور قطع اجرای پروژه سیماک بدون توجیه مدیران و دستگاه های ذیربط امکان پذیر نخواهد بود.

کد خبر 314102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.