دیدار شهردار اصفهان با استاد نعمت الهی هنرمند مجسمه ساز  اصفهانی

شهردار اصفهان گفت: در این دوره که در خدمت شهروندان و خدمتگزار شهر اصفهان بودیم به این نقطه رسیدیم که شهر اصفهان، از لحاظ خلاقیت های هنری و حرکت های جهادی در حوزه های عمرانی، شهری مبین و ممیز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان در دیدار با مرتضی نعمت الهی، هنرمند مجسمه ساز اصفهانی اظهار کرد: جهان شهر اصفهان همیشه در خلال ادوار تاریخی مفتخر به هنرمندان مانی دست و فرهاد پیشه ای چون استاد نعمت الهی بوده است.
وی ادامه داد: این دُرّ نادره ای که امروز افتخار داریم به عنوان شهروند شهر خلاق اصفهان در خدمت شان باشیم، از مجسمه سازان نامی کشور و بسیار خلاق در هنر معاصر است.
شهردار اصفهان عنوان کرد: امیدواریم نمادها و نشانه های مفهومی که بیشتر، مایه گرفته از سنت های عمیق ایرانی-اسلامی و همچنین از تحولات جدید و هنر معاصر از این هنرمند ارزشمند هستند در سطح شهر بیشتر ببینیم.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های شهر اصفهان این است که نشانه هایی از هنر استاد نعمت الهی در بستر آن وجود دارد، گفت: امیدوارم این هنرمند گرانمایه زنده بماند تا نسلی از هنرمندان چون خود را  پرورش دهند و با آثار خود، شهر خلاق اصفهان را زیباتر کنند.
جمالی نژاد بیان کرد: تلاش ما در راستای اینکه درخدمت این استادان نامی در هر کدام از شقوق هنری باشیم این است که انگیزه آنها را برای خلق و آفرینش محصولات هنری افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: در این دوره که در خدمت شهروندان و خدمتگزار شهر اصفهان بودیم به این نقطه رسیدیم که شهر اصفهان، از لحاظ خلاقیت های هنری و حرکت های جهادی در حوزه های عمرانی، شهری مبین و ممیز است.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این حرکت های جهادی در حوزه های عمرانی با پیوست فرهنگی همراه بود که در واقع مایه گرفته شده از اصفهان تاریخی ماست که برای شهروندان ما همیشه پرخاطره بوده و برای جهانیان، یادآور عظمت و شکوه ایران اسلامی است.

کد خبر 313248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.