زمینه‌های مشترک اصفهان و تایلند در تولید محصولات غذایی

مشاور اموربین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اصفهان و تایلند می‌توانند زمینه‌های مشترک همکاری در تولید محصولات غذایی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزای ایمنا، نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند با حضور هیات تجاری فعال در زمینه تولید و توزیع محصولات غذایی حلال در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

رایزن بازرگانی سفارت تایلند در این نشست گفت: تایلند و اصفهان می‌توانند در زمینه‌های مختلف ازجمله صنایع غذایی روابط نزدیک تعریف کنند.  

تاویپ راچاپاکدی با اشاره به تولید محصولات متنوع کشاورزی و غذایی در تایلند، بیان داشت: هیات تجاری تایلند متشکل از ۱۷ تولیدکننده مواد غذایی حلال در این نشست به بررسی راه‌های تعامل تجاری با همتایان استان اصفهان می‌پردازند.

مشاور امور بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان در این  نشست با اشاره به توانمندی استان اصفهان در تولید مواد غذایی گفت: اصفهان و تایلند می‌توانند زمینه‌های مشترک همکاری در تولید محصولات غذایی را فراهم کنند.

سیدکمال سهل‌آبادی افزود: استان اصفهان با بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی به‌عنوان صنعتی‌ترین استان ایران شناخته می‌شود و تولیدکنندگان تایلندی می‌توانند روابط نزدیک تجاری با این استان برقرار کنند.

وی تصریح کرد: برند حلال می‌تواند اطمینان مصرف‌کنندگان را به محصولات غذایی دو طرف افزایش دهد.

کد خبر 312872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.