دیدن بانوان کشتی‌گیر مرا به وجد آورد/ بانوان خواسته‌های خود را از ما مطالبه کنند

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سلامت جامعه در گرو سلامت بانوان است و باید با فراهم آوردن بستری مناسب برای بانوان شهر و در اختیار گذاشتن امکانات، شرایط استفاده همه بانوان از پتانسیل‌های موجود را ایجاد کرد.

فریده روشن در حاشیه مراسم افتتاح نخستین آکادمی کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان در اصفهان که روز گذشته در خانه کشتی پوریای ولی برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شنیده بودم که بانوان در ورزش توانمند هستند اما از نزدیک ندیده بود که پتانسیل بانوان تا این اندازه زیاد است و واقعاً امروز با دیدن بانوان ورزشکار و کشتی‌گیر قوی و قدرتمند شهرمان به وجد آمدم.

روشن گفت: برگزاری چنین جشنواره‌های ورزشی و ایجاد آکادمی‌های ورزشی باعث معرفی رشته‌های ورزشی به شهروندان می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در جذب علاقه‌مندان خواهد داشت.

وی ادامه داد: راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه بانوان موجب می‌شود جامعه بانوان از فراهم بودن شرایط برای آن‌ها مطلع شوند و با استفاده از این امکانات، پتانسیل‌های خود را به عرصه ظهور برسانند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ورزش با سلامت افراد رابطه مستقیم دارد و از آن‌جایی که سلامت جامعه در گرو سلامت بانوان است باید بانوان ما به ورزش بیشتر بپردازند.

روشن بیان کرد: محیط شهر باید برای ارائه خدمات ورزشی به بانوان مناسب باشد به همین دلیل می‌طلبد که شرایط و امکانات مورد نیاز بانوان برای استفاده راحت و در دسترس از امکانات ورزشی فراهم شود.

وی افزود: ما نماینده همه شهروندان هستیم اما به‌عنوان یک زن دغدغه بانوان را حس می‌کنیم و بهتر می‌توانیم آنان را درک کنیم و قطعاً بانوان شهر نیز از ما انتظار بیشتری دارند تا به مسائل آنان بپردازیم. یکی از مهم‌ترین وظایف ما پرداختن به دغدغه‌های مختلف بانوان در مسائل مختلف ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و غیره است و به آن‌ها امید می‌دهیم روی ما حساب کنند و از آن‌ها می‌خواهیم خواسته‌های خود را از ما مطالبه کنند و پیگیر مسائل و حل مشکلات خود باشند.

کد خبر 312865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.