ضدحال دقیقه آخر به ذوب‌آهن و تراکتور/ قهرمان گام اول را محکم برداشت

در شبی که سبزپوشان اصفهانی در آخرین دقیقه مسابقه برد را با تساوی عوض کردند قرمزپوشان پُرطرفدار پایتخت گام اول را در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود محکم برداشتند.

به گزارش ایمنا، هفدهمین دوره لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران از ورزشگاه ثامن مشهد شروع شد جایی که در آن تیم‌های سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی ۲ بر ۲ برابر یکدیگر رضایت دادند. در این مسابقه میهمان اصفهانی ابتدا روی یک گل به خودی عقب افتاد، در ادامه کار را به تساوی کشاند، سپس از حریف پیش افتاد و در نهایت در آخرین دقیقه مسابقه برد را با تساوی عوض کرد و به تقسیم امتیازات بازی با میزبان مشهدی قناعت کرد.

پس از پایان این بازی، سه مسابقه به صورت همزمان در تهران و اهواز آغاز شد. پرسپولیس لیگ جدید را با پیروزی خانگی برابر فولاد آغاز کرد تا گام اول در راه دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش خود را محکم برداشته باشد.

تیم تازه‌وارد سپیدرود رشت در اولین بازی خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت رفت و بازی یک بر صفر برده را در ادامه با شکست برابر میزبان تهرانی عوض کرد.

استقلال خوزستان با گلی که در آخرین دقیقه از وقت‌های قانونی بازی به تراکتورسازی زد میهمان خود را با شکست به تبریز بدرقه نمود.

نتایج دیدارهای روز اول از هفته نخست لیگ برتر به شرح زیر است:

سیاه‌جامگان مشهد ۲ - ذوب‌آهن اصفهان ۲

گل‌ها: علی حمام (۱۹) گل به خودی و حسین بادامکی (۹۰) برای سیاه‌جامگان؛ ربیع عطایا (۳۱) و محمد نژادمهدی (۴۷) برای ذوب‌آهن


استقلال خوزستان یک - تراکتورسازی تبریز صفر

گل: میثم دورقی (۹۰)

نفت تهران ۲ - سپیدرود رشت یک

گل‌ها: عیسی آل کثیر (۶۱) و محمد نصرتی (۶۳) از روی نقطه پنالتی برای نفت؛ محمد نزهتی (۷) برای سپیدرود

پرسپولیس تهران ۲ - فولاد خوزستان صفر

گل‌ها: وحید امیری (۹) و شجاع خلیل‌زاده (۵۳)

کد خبر 312859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.