تفاهمنامه ساخت شهربازی شرق اصفهان به امضا رسید

تفاهمنامه احداث شهربازی شرق اصفهان در حاشیه شصت و پنجمین مراسم هر هفته چند افتتاح بین نمایندگان شهرداری اصفهان و بنیاد مستضعفان و جانبازان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه شصت و پنجمین مراسم هر هفته چند افتتاح، تفاهمنامه ساخت شهربازی شرق اصفهان با همکاری شرکت عمران مسکن سازان از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان به امضای سید مرتضی حسام نژاد به عنوان نماینده شهرداری اصفهان و محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان رسید.
سید مرتضی حسام نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهربازی شرق اصفهان در منتهی الیه جنوبی میدان مرکزی میوه و تره بار در شرق اصفهان و شرق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان و شمال شهربازی شهر رویاها احداث می شود که به صورت مشارکتی بین شهرداری اصفهان با شرکت عمران مسکن سازان ایران زیر نظر بنیاد مستضعفان و جانبازان، انجام می شود.
وی ادامه داد: شرکت عمران مسکن سازان، تجربه ساخت نمک آبرود را هم دارد و در شهربازی شرق برنامه ریزی کردند نوع بازی هایی را احداث کنند که در فضای هیجانی و خاص در کل کشور باشد.
قائم مقام امور مشارکت های مردمی شهردار اصفهان عنوان کرد: تنوع این بازی ها بسیار زیاد است و به نوعی است که نمونه آنها را در شهر بازی شهر رویاها نداریم.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این شهربازی ظرف 3 سال آینده به بهره برداری برسد خاطر نشان کرد: حجم قرارداد بالای 100 میلیارد تومان است و اول هفته آینده با مشاور طرح جلسه داریم که جزئیات فاز دوم این طرح بررسی می شود.

کد خبر 312831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.