گلایه مردم از گرانی پیاز، گوشت و مرغ/با وعده و وعید مسئولان قدرت خرید مردم زیاد نمی‌شود

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از گرانی گوشت، مرغ و پیاز در بازار، گفت: مسئولان باید بدانند که با وعده و وعید دردی از مشکلات مردم درمان نمی‌شود و قدرت خریدشان با این حرف‌ها افزایش نمی‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدناصر موسوی‌لارگانی با انتقاد از افزایش قیمت در برخی محصولات کشاورزی و مایحتاج عمومی مردم، نظیر پیاز و گوشت، مرغ، اظهار داشت: در چند روز اخیر نرخ انواع مایحتاج عمومی مردم افزایش قیمت داشته که از رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت می‌خواهم چاره‌ای برای آن بیاندیشند.

وی با بیان اینکه روزانه مراجعات زیادی از سوی مردم به دفتر نمایندگان برای شکایت از افزایش قیمت‌ها صورت می‌گیرد، اظهار داشت: فریاد مردم از گرانی پیاز، گوشت و مرغ به هوا رفته است، مسئولان چه وقت می‌خواهند به مشکلات مردم رسیدگی کنند؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که با وعده و وعید دردی از مشکلات مردم درمان نمی‌شود و قدرت خریدشان با این حرف‌ها افزایش نمی‌یابد، باید کار عملی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نوسان قیمتی در محصولات کشاورزی هنگام تولید باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان ورشکست شده و در دوره بعد کاشت نداشته باشند.

کد خبر 312830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.