تفاهمنامه توسعه خط یک و خط سه قطار شهری فیمابین شهرداری اصفهان و بنیاد مستضعفان منعقد شد

تفاهمنامه توسعه خط یک و خط سه مترو فیمابین شهرداری اصفهان و بنیاد مستضعفان در استانداری اصفهان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیرو تفاهم نامه بین شهرداری اصفهان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جهت توسعه خط یک و احداث خط سه متروی اصفهان، در جلسه ای باحضور  رئیس بنیاد مستصعفان کشور، استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان و مدیران ذیربط تفاهمنامه ای در خصوص عملیات اجرایی سازه تونل، پل و ایستگاه های توسعه خط یک از ایستگاه قدس تا مقابل دانشگاه صنعتی اصفهان به طول تقریبی ۵.۴ کیلومتر و احداث سازه تونل و ایستگاه های خط سه از میدان آزادی تا پایانه جنوب غرب اصفهان به طول ۸.۸ کیلومتر به امضا رسید.

استاندار اصفهان به شرایط این تفاهم نامه اشاره و تصریح کرد: منابع مالی قراردادهای منعقده در خصوص خطوط و ایستگاه های فوق بصورت ۸۰ درصد غیرنقدی و ۲۰ درصد مابقی بصورت نقدی می باشد که جزئیات آن مشخص شده است.

رسول زرگرپور افزود: در قراردادهای صورت گرفته نماینده شهرداری، سازمان قطار شهری اصفهان و نماینده بنیاد مستضعفان شرکت های وابسته خواهند بود که توسط بنیاد مستضعفان جهت طی فرایندهای لازم برای انعقاد قرارداد معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در این قرارداد عنوان شده است که به منظور تسریع در اخذ مجوز قراردادها، همکاری و اقدامات لازم توسط استانداری و شورای اسلامی شهر بعمل خواهد آمد.

کد خبر 312821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.