فاز 3 خط یک مترو، در آستانه گشایش رسمی/ شمارش معکوس متروسواری اصفهانی ها از قدس تا آزادی

تست آخر فاز جدید خط یک مترو با حضور نماینده دانشگاه علم و صنعت بعنوان امین سازمان میراث فرهنگی و همچنین شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر صبح امروز انجام شد.

به گزارش ایمنا، مراسم تست ارتعاشات فاز 3 خط یک مترو اصفهان صبح امروز با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و مسئولین قطار شهری و همچنین مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان و نماینده دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این مراسم آخرین احتمالات آسیب رسانی حرکت مترو در فاز سوم، از میدان امام حسین(ع) تا ایستگاه سی و سه پل به بناهای تاریخی این منطقه از شهر، مورد نظارت دقیق و بررسی مسئولین اداره کل میراث فرهنگی استان و نماینده دانشگاه علم و صنعت به عنوان مشاور امین میراث فرهنگی قرار گرفت و ازسوی مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان اعلام شد که اقدامات صورت گرفته ازسوی مدیران قطار شهری آسیب رسانی به میراث تاریخی در این نقطه را به حداقل رسانده و قطار شهری می تواند به زودی فعالیت خود را در فاصله میان این دو ایستگاه آغاز کند.

شهردار اصفهان نیز ضمن حضور در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  امروز بازرسان ارزیابی میراث و دانشگاه علم و صنعت پایش نهایی را انجام می دهند و تا قبل از راه اندازی رسمی نتایج ارزیابی ها اعلام می شود.
مهدی جمالی نژاد همچنین گفت: تاکنون مجموع این ارزیابی ها نتایج خوبی به همراه داشته و امروز می توانیم با خیال راحت خط جدید را افتتاح کنیم.

کد خبر 312760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.