اصفهان میزبان روز جهانی تنیس روی میز/ همکاری شهرداری اصفهان با فدراسیون جهانی

در دیدار معاون فدراسیون جهانی تنیس روی میز با شهردار اصفهان بر میزبانی اصفهان در روز جهانی تنیس روی میز تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، «گلن تپر» که برای بازدید از وضعیت طرح «هوپس» در ایران و همچنین برگزاری دوره‌های رشد و ارتقاء مربیان تنیس روی میز به ایران سفر کرده است، در پایان دوره‌ای که در تهران داشت برای بازدید از شهر اصفهان و حضور در اردوی تیم‌های ملی هوپس دختران و پسران روز گذشته وارد اصفهان شد.
گلن تپر، در دومین روز حضور خود در اصفهان به همراه مهدی تکابی رییس هیئت تنیس روی میز اصفهان، وحید رجبی رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان به ملاقات مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان رفت. دو طرف در این دیدار بر توجه به ورزش در ابعاد گوناگون تأکید کردند.


آرزویم چیدن میزهای تنیس روی میز در میدان نقش‌جهان است
در این دیدار معاون فدراسیون جهانی نیز با تمجید از زیبایی‌های شهر اصفهان و برخوردهایی که با مردم اصفهان داشته است، گفت: خوشحالم که تعطیلات خود را به بازدید از شهر اصفهان و دیدار با مدیران ارشد ورزش این شهر اختصاص دادم. ساختار مدیریت شهری و ورزشی اصفهان من را تحت تأثیر قرار داد و امیدوارم در آینده مراودات بسیار خوب و نزدیکی داشته باشیم.
وی افزود: یکی از مواردی که به شدت علاقمند به اجرایی کردن آن در اصفهان هستم، بحث میزبانی روز جهانی تنیس روی میز است، هر سال یک کشور برای اجرای برنامه‌های اصلی انتخاب می‌شود به عنوان مثال، سال گذشته این میزبانی به کشور آرژانتین با توجه به برگزاری المپیاد تنیس روی میز داده شد که در آن روز یکی از خیابان‌های اصلی و زیبای ریودوژانیرو بسته شد و با چیدن میزهای تنیس روی میز در آن مردم به ورزش پرداختند.
وی ادامه داد: پیشنهاد من میزبانی این رویداد مهم در سال ۲۰۱۸ در اصفهان است. آرزوی من این است که با چیده شدن میزهای تنیس روی میز در میدان نقش‌جهان تمام شهروندان اصفهان و میهمانانی که برای این رویداد به اصفهان می‌آیند یک روز بسیار خوب و شاد در کنار هم داشته باشند.


اصفهان، میزبانی شایسته برای روز جهانی تنیس روی میز
شهردار اصفهان نیز با استقبال از این طرح ادامه داد: در ابتدا به شما قول خواهم داد این آرزو سال آینده در روز جهانی تنیس روی میز برآورده شود. اصفهان از دیرباز در زمینه ارتباطات دیپلماسی با کشورهای دیگر سابقه طولانی دارد و خوشحال خواهیم شد تا در زمینه رشد، توسعه و همگانی کردن تنیس روی میز در بین تمامی لایه‌های جامعه با ارگان‌ها وسازمان‌هایی که نیاز است همکاری داشته باشیم.
جمالی‌نژاد افزود: اصفهان در کشور یک شهر مهم وتاثیرگذار است و مهم‌ترین رویدادهای کشور در اصفهان برگزار می‌شود، وجود جاذبه‌های توریستی و گردشگری، فرهنگ و قدمت کهن به همراه جاذبه‌های فرهنگی و قومیتی که در اصفهان وجود دارد همگی می‌تواند یک دلیل خوب برای میزبانی اصفهان از چنین رویداد مهمی باشد.


حمایت‌های شهردار اصفهان موثر در همگانی کردن تنیس روی میز
رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان نیز با تقدیر از همکاری و حمایت‌های شهرداری اصفهان گفت: وجود فردی با انرژی و مدیری با تجربه در رأس شهرداری اصفهان که ارتباط نزدیکی با ورزش دارد موجب شده تا وضعیت سلامت و ورزش شهروندان اصفهان به سطح خوبی برسد. خوشبختانه طی سه سال گذشته با همکاری و حمایت شهرداری اصفهان روز جهانی تنیس روی میز در کنار پل خواجو که یکی از نمادهای زیبا وتاریخی اصفهان و ایران است برگزار و اخبار آن در سراسر جهان منعکس شد و بازتاب خوبی نیز همراه داشت.
تکابی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با تداوم این همکاری‌ها مسیر همگانی کردن تنیس روی میز را سریع‌تر طی کنیم و به اهدافی که فدراسیون جهانی در خصوص رشد و توسعه این رشته در جهان دارد نزدیک‌تر شویم.

کد خبر 312704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.