کلنگ‌زنی پروژه ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان/ترمینالی مدرن افتتاح می‌شود

جایگاه تشریفات اختصاصی(CIP) فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان پیش از ظهر امروز از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران کلنگ زنی شد.

به گزارش ایمنا، پیش از ظهر امروز رحمتاله مهآبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در بازدید از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان چند پروژه را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

با حضور مهابادی، پروژه تکمیل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان آغاز شد. همچنین ساختمان جدید حراست و مرکز  مانیتورینگ فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با حضور این مقام کشوری به بهره برداری رسید.

در ادامه این سفر مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس پیرامون موانع توسعه فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی مذاکره کرد.

همچنین جایگاه تشریفات اختصاصی(CIP) فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان توسط مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران در حاشیه سفر خود به اصفهان، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و این شهر را دروازه اصلی ورود گردشگران به ایران دانست و از احداث یک ترمینال مدرن و وسیع در این فرودگاه خبر داد.

رحمت‌اله مه‌آبادی در حاشیه افتتاح مرکز نظارت تصویری فرودگاه اصفهان، گفت: فرودگاه اصفهان را یک فرودگاه معمولی نمی‌دانیم، زیرا این شهر دروازه اصلی ورود گردشگران به ایران است و نقطه‌ای برای معرفی تمدن این سرزمین به جهانیان است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان گردشگران را مجبور به ورود از یک نقطه و یک شهر دیگر کرد، گفت: باید ببینیم گردشگر علاقه دارد از کدام نقطه وارد کشور شود و بر این اساس، بستر را برای حضور او فراهم کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تأکید بر این که خیلی از توریست‌ها می‌آیند که اصفهان را ببینند و در کنارش به دیگر شهرها هم بروند، بیان داشت: تمام سرویس‌ها و خدماتی که در اصفهان ارائه می‌کنیم، باید با توجه به این پیش فرض برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

مه‌آبادی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه اصفهان برای خدمت‌رسانی به مسافران داخلی و خارجی، گفت: برای فراهم کردن امکان خدمت‌رسانی مناسب، یک ترمینال مدرن ۲۵ هزار مترمربعی با قابلیت افزایش تا ۳۵ هزار مترمربع را در اصفهان احداث خواهیم کرد.

کد خبر 312681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.