برگزاری جشنواره تئاتر در جامعه شور و نشاط ایجاد می کند

نطنز- معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اصفهان گفت: برگزاری جشنواره های تئاتر در جامعه شور و نشاط خاصی را ایجاد و به تثبیت جایگاه تئاتر در بین مردم و توسعه آن کمک شایانی می کند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، پرویز طاهری در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز اظهار کرد: در یک سال گذشته دو سینما در شهرستان نطنز راه اندازی شده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان آمادگی دارد سالن های موجود در شهرستان ها را برای ایجاد سینما تجهیز کند.

طاهری  گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از توسعه سینما از نظر کمی و کیفی در سطح استان و کشور حمایت می کند و در صورتی که مسئولین شهرستان ها سالنی را برای تأسیس سینما به ما معرفی کنند در اسرع وقت آن را به تجهیزات روز سینمایی مجهز می کنیم.

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اصفهان افزود: برگزاری جشنواره های تئاتر در جامعه شور و نشاط خاصی را ایجاد و کمک شایانی به تثبیت جایگاه تئاتر در بین مردم و توسعه آن می کند.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره تئاتر کوثر در سطح استانی در سومین سال، خود بیانگر کار بزرگی است که در باغشهر نطنز انجام شده است که قابل تقدیر است و امیدواریم روزی برسد که تئاتر در سبد فرهنگی همه خانواده ها جای داشته باشد. /

کد خبر 312677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.