سپاهان برای حمایت از آینده‌سازان ابراز تمایل کرده ولی دوست ندارم فقط بدهی‌ها برای من بماند

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن گفت: باشگاه سپاهان برای حمایت از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان ابراز تمایل کرده ولی موضوع مهم این است که با رفتن این تیم زیر چتر حمایت سپاهان نقش من در تیم چه خواهد بود و اینطور نباشد که فقط بدهی‌های فصل گذشته برای من بماند.

سعید موحدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیمش برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: شرایط مثل سال گذشته است که تا لحظه آخر می‌گفتیم خبری نیست. امسال نیز اوضاع فرقی نکرده و هنوز خبر قطعی از حامی مالی برای تیم نشده است.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی از سوی برخی خیرین ورزشیار برای حمایت از آینده‌سازان شده است. همچنین سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان با باشگاه سپاهان رایزنی‌های اولیه‌ای برای تیمداری در فوتبال بانوان انجام داده است اما همه این موارد تنها در حد قول است و تا این لحظه نمی‌توانیم بگوییم امسال با چه نامی در لیگ برتر فوتبال بانوان حاضر می‌شویم.

موحدی بیان کرد: باشگاه سپاهان برای حمایت از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان ابراز تمایل کرده و تمام هزینه‌های تیم را قبول کرده است ولی در نهایت باید شرایط را سنجید. موضوع مهم این است که با رفتن آینده‌سازان زیر چتر حمایت باشگاه سپاهان نقش من در تیم چه خواهد بود و اینطور نباشد که بدهی‌های فصل گذشته برای من بماند و تیم را تقدیمشان کنم و خداحافظ!

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن نجف‌آباد خاطرنشان کرد: سعی داریم تا جایی که بشود این تیم را خودمان حفظ کنیم. در حال تشکیل هیأت مدیره‌ای متشکل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان و خیرین ورزشیار هستیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان برای حمایت از تیم فوتبال بانوان در فصل جدید مسابقات لیگ برتر با سمیه شهبازی سرمربی تیم آینده‌سازان صحبت کرده و با من تماسی نداشتند و در جریان مذاکرات آن‌ها نیستم.

موحدی تأکید کرد: نظر هراتیان رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان این است که هیأت فوتبال استان حامی تیم شود و یا اسپانسری برای تیم فوتبال آینده‌سازان میهن پیدا کنیم. این تیم باید روی پای خودش بایستد.

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن گفت: هنوز بدهی فصل گذشته بازیکنان را تسویه نکرده‌ایم و حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از مبلغ قراردادها پرداخت شده است.

وی گفت: بازیکنان تیم نیز با وجود همه مشکلات و سختی‌ها تمایل دارند تیم روی پای خودش بایستد تا جایی که حاضر هستند باشگاه بدهی فصل گذشته را تسویه کند و امسال هم تا پایان فصل بدون دریافت مبلغی برای تیم بازی کنند اما با همین نام آینده‌سازان میهن در مسابقات حاضر شوند.

موحدی تصریح کرد: امسال هم با سمیه شهبازی به‌عنوان سرمربی همکاری می‌کنیم اما سایر اعضای کادر فنی به احتمال زیاد تغییر خواهند کرد. بازیکنان فصل گذشته نیز ثابت هستند و نظری بر تغییر آن‌ها نداریم مگر اینکه خودشان تصمیم به جدایی داشته باشند. تنها برای تقویت تیم با چند نفر از ملی‌پوشان صحبت کرده‌ایم. از جوانان استان نیز دعوت کرده‌ایم تا در تیم از آن‌ها استفاده کنیم و در حال حاضر با شهبازی در مدرسه فوتبال در حال تمرین هستند. هدف ما جذب بازیکنان جوان اصفهان است تا کم کم به تیم تزریق شوند و نمی‌توانیم به یک‌باره همه را وارد کنیم؛ چراکه آینده‌سازان قهرمان لیگ است  و باید خیلی قدرتمندتر از قبل در مسابقات حاضر شویم.

کد خبر 312656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.