«شهر موش ها» در فرشچیان اکران می شود

فیلم سینمایی «شهر موش ها» به کارگردانی سینمایی محمدعلی طالبی و کارگردانی عروسکی مرضیه برومند، محصول سال ۱۳۶۴، امشب در سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اکران می شود.

به گزارش ایمنا، فیلم سینمایی شهر موش ها، نسخۀ سینمایی برنامۀ تلویزیونی خاطره انگیز «مدرسۀ موشها» است که در اوایل دهه ۱۳۶۰، برای تشویق بچه‌ها به مدرسه رفتن ساخته شده بود. این برنامۀ تلویزیونی رفته رفته به چنان محبوبیتی رسید که دو فیلم سینمایی از روی آن ساخته شد یکی در سال ۱۳۶۴ و دیگری در سال ۱۳۹۳.

داستان فیلم سینمایی «شهر موش های ۱» که به کارگردانی سینمایی محمدعلی طالبی و کارگردانی عروسکی مرضیه برومند ساخته شده، داستان حملۀ گربه سیاهی که موش‌ها به آن «اسمشو نبر» می گفتند به شهر موش هاست. در این فیلم موش‌ها به خاطر این حمله به شهری دیگر می‌روند. قرار بر این است که پدرها و مادرها از راه سخت و کوتاه بروند تا شهر را آماده کنند و بچه‌ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی‌تر را انتخاب می‌کنند...

گفتنی است، باشگاه فیلم فرشچیان که به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامۀ پخش فیلم را برای علاقمندان به هنر هفتم به صورت رایگان برگزار کرده بود در نظر دارد این برنامه را تا پایان تابستان سال جاری در این سالن ادامه دهد و برنامۀ امشب این باشگاه به اکران فیلم «شهر موش ها» اختصاص دارد.  

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند امشب رأس ساعت ۲۱ به سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند. /

کد خبر 312635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.