نجات زن جوان از میان دود و شعله های آتش+تصاویر

حضور به موقع آتش نشانان در محل محل حادثه جان زن جوان مبحوس شده در دود و آتش را نجات داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، در ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه شب گذشته با اعلام خبر حریق ساختمان ۴ طبقه واقع در شهر بهارستان، خیابان ایثار شمالی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بهارستان، بلافاصله اکیپ ایستگاه بهارستان در محل حضور و پس حاضر شدن در محل با اعلام نیاز  نیروی کمکی به سامانه ۱۲۵ اصفهان ستاد فرماندهی ایستگاه های ۱۳ و ۱۲، یک  دستگاه نردبان از ایستگاه یک و یک دستگاه خودرو تنفسی به همراه افسر کشیک به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص حریق اظهار کرد: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق و دود ناشی از حریق در طبقه چهارم مجتمع مسکونی بودند که با توجه به دود و شعله و وجود مواد قابل اشتعال در محل بلافاصله اکیپ اعزامی به دو اکیپ مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تتفسی و لباس مقاوم در برابر حریق شروع به جستجو در دود در تمام طبقات و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق و تخلیه دود اقدام کردند.

محمد شریعتی در ادامه افزود: با حضور به موقع اکیپ اعزامی یک زن جوان که در طبقه چهارم در میان انبوهی از دود محبوس شده بود،  با اقدامی سریع وی به بیرون انتقال داده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به سایر طبقات دیگر و همچنین ساختمان های مجاور جلوگیری به عمل آمد که می توانست خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

گفتنی است در حادثه فوق سه تن از آتش نشانان دچار دود گرفتگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال و خوشبختانه از وضعیت مساعدی برخوردار هستند.

کد خبر 312614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.