مدیریت اوقات فراغت و خلاقیت فرهنگی در دستور کار است

مدیر هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این سازمان با سه رویکرد مدیریت اوقات فراغت، مدیریت خلاقیت فرهنگی و توجه به حقوق فرهنگی شهروندان برنامه های خود را در ۶ ماهه نخست امسال به خصوص فصل تابستان تدوین کرده است.

 محمد عیدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این رویکردها به منظور ارتقاء سطح نشاط اجتماعی در شهر اصفهان تدوین شده و کلیه دفاتر تخصصی و مراکز در این راستا اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ۲ معاونت اجتماعی و فرهنگی دارد که در حوزه معاونت اجتماعی این سازمان کمیته هایی شامل کمیته شهروندی، کمیته تفریح و کمیته خانواده قراردارند و برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته اند.

مدیر هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: در معاونت فرهنگی نیز دو بخش مدیریت فرهنگی و مدیریت هنری وجود دارد که در بخش مدیریت فرهنگی در مراکز مخاطب محور از جمله خانه کودک، خانه جوان و خانه تجربه، برنامه هایی متناسب با رده سنی کودکان، جوانان و میانسالان و کهنسالان درنظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: باغ های بانوان به صورت ممتد خدمتگزار بانوان فهیم شهر اصفهان است.

عیدی ادامه داد: در بخش مدیریت هنری نیز دفاتر تخصصی همچون دفتر تخصصی تئاتر، موسیقی، ادبیات و هنرهای تجسمی هر روز بدون وقفه برنامه هایی را در حوزه ماموریت های محوله اجرا می کنند و خدمتگزار کلیه شهروندان اصفهان هستند.

وی به موزه های تحت نظر سازمان فرهنگی تفریحی اشاره کرد و افزود: این موزه ها همچون موزه عصار خانه شاهی، موزه حمام علی قلی آقا و موزه حمام رهنان با برنامه های ویژه، پذیرای شهروندان و گردشگران هستند.

مدیر هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات دقیق تر از برنامه های این سازمان می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

کد خبر 312583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.