نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی پشت «نیمکت» ایمنا می‌نشیند

لنجان_دکتر محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه‌برنامه «نیمکت» در این شهرستان،صبح فردا پشت «نیمکت» ایمنا نشسته و پاسخگوی سوالات ایمنا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، طرح ویژه خبرگزاری ایمنا با عنوان نیمکت از جمله نوآوری های این خبرگزاری است که امروز با رویکرد مطالبه گری و بیان دغدغه های اهالی دیار شهید پرور شهرستان لنجان برای نخستین بار در این شهرستان رقم خورد تا مشکلات موجود در این شهرستان را بیان کند.

ما در ویژه برنامه به دنبال بیان دغدغه ها و مشکلات مردم هستیم و بر این باوریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مسئولان هزینه کرده و در واقع بخشی از این هزینه ها از همان دوران آموزش که دوران صداقت و خلوص دانش آموزی است شروع شده است و اکنون که آنها به جایگاه و مقامی رسیده اند زمان آن رسیده که پاسخ گوی مردم باشند و برای ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

از این رو دکتر محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه‌برنامه «نیمکت» در این شهرستان است و فردا پشت «نیمکت»  ایمنا در شهرستان لنجان نشسته و پاسخگوی سوالات ایمنا خواهد بود.

وی در برنامه «مسئولان پشت نیمکت ایمنا»، به سوالات مختلف در حوزه شهرستان لنجان و برخی مسائل سیاسی کشور پاسخ خواهد داد.
شما مخاطبان گرامی نیز می توانید با ورود به بخش ارسال نظر سوالات خود را با مهمان این برنامه مطرح نمایید.

کد خبر 312582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.