آثار عکاسان برگزیده کشور در گالری اکنون

نمایشگاه عکس «همین حوالی ۲» در گالری اکنون برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، این نمایشگاه گروهی در قالب ارائه آثار عکس‌ تلفن همراه تحت عنوان «همین حوالی ۲» به نمایشگاه گردانی «مهدی ناظری» در گالری اکنون برگزار می شود.

در دوره اول نمایشگاه که در سال ۹۵ برگزار شد آثاری از مهدی دادی زاده، حسین پیغامی، مجید فیروزی و کیومرث خوش صفت، در زمینه عکاسی با تلفن همراه به انتخاب آثار و نمایشگاه گردانی مهدی ناظری به نمایش عموم درآمد. مهدی ناظری در سال ۹۶ تصمیم به گسترش این نمایشگاه سالیانه گرفت و تعداد هنرمندان را در این نمایشگاه افزایش داد. در نمایشگاه «همین حوالی ۲» آثار ۱۶ عکاس به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

در نمایشگاه عکس «همین حوالی ۲» از عکاسان مطرح کشور نیز به‌ عنوان هنرمند دعوت به همکاری شده است که می‌توان به افرادی چون مجید سعیدی، رومین محتشم، شادی قدیریان، جلال شمس آذران، مهدی رضوی، صادق سوری، سیوا شهباز، میلاد صفابخش، مهران مافی بردبار، الناز امینی، خشایار جوانمردی، بهاره محمدیان، امیررضا دهقانی، مهدی دادی زاده، محمدهادی دادی زاده، کیومرث خوش صفت اشاره کرد.

نمایشگاه عکس «همین حوالی ۲» جمعه ۶ مردادماه افتتاح می شود و علاقمندن برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۱ مردادماه همه روزه بجز روزهای دوشنبه ساعت ۱۷ تا ۲۱ به گالری اکنون، واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین(۱۴)، بن بست حریر؛ شماره ۹ مراجعه کنند.

کد خبر 312576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.