استفاده از ظرفیت خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک در برنامه های آتی شهرداری

قائم مقام مدیراجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: از ظرفیت خبرنگاران برتر نوجوان جشنواره فیلم کودک برای برنامه ها و جشنواره های آتی شهرداری استفاده می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی نباتی نژاد در آئین تجلیل از خبرنگاران نوجوان سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: تمام تلاش ما در مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان استفاده بهینه از تمام ظرفیت رسانه برای کم کردن فاصله مسئولان با شهروندان و فراهم کردن فضایی شاداب و پرامید در شهر است.

وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته ابزارهای جدیدی برای اطلاع رسانی برنامه های شهرداری به مجموعه اضافه شده است، تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که همواره در مجموعه روابط عمومی پیگیری کرده ایم استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در برنامه های مختلف برای افزایش شادابی و نشاط در سطح شهر است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان و استفاده از خبرنگاران نوجوان در این جشنواره، افزود: مانند سالیان گذشته تلاش کردیم از ظرفیت خبرنگاران نوجوان در این جشنواره استفاده کنیم اما نکته حائز اهمیت برای ما رها نشدن این خبرنگاران پس از این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه برای انتخاب خبرنگاران جشنواره فیلم کودک دقت بیشتری در نحوه گزینش ها، کارگاه های آموزشی و مصاحبه ها صورت گرفت، تاکید کرد: بسیاری از مسیرها برای انتخاب شغل از همین برنامه های فرهنگی می گذرد و خبرنگاران نوجوانی که در جشنواره فیلم کودک شرکت کردند می توانند از این طریق آینده شغلی خود را رقم بزنند.

نباتی نژاد گفت: شاید بسیاری از خبرنگاران نوجوان حاضر در جشنواره فیلم کودک علاقمند به ادامه شغل خبرنگاری شده باشند. از این رو باید فرصتی برای آنان به منظور ادامه این رشته فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار شدن و خبرنگار ماندن مسیر پرزحمت و سختی است که باید برای آن تلاش وافر همراه با مطالعه صورت بگیرد، اضافه کرد: خبرنگاران نوجوان حاضر در جشنواره در صورت علاقه به حرفه خبرنگاری باید این مسیر را با استفاده از تجربیات اساتید این حوزه ادامه داده و آنرا رها نکنند.

قائم مقام مدیراجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه در بسیاری از حوزه ها مانند حرفه خبرنگاری با مشکل مواجه هستیم، اضافه کرد: شرایطی که مجموعه شهرداری برای خبرنگاران نوجوان فراهم کرد می تواند در آینده ای نزدیک مشکلات این حوزه را برطرف کرده و این خبرنگاران را به خبرنگارانی حرفه ای تبدیل کند.

وی تاکید کرد: با تمهیداتی و سازوکاهایی که برای برخی خبرنگاران نوجوان برتر این جشنواره برای ادامه دار بودن این کار فراهم می شود قصد داریم از آنها برای برنامه های شهری و سایر جشنواره های برگزار شده از سوی شهرداری استفاده کنیم.

نباتی نژاد با بیان اینکه مجموعه شهرداری از ابزارهای رسانه ای بسیار زیادی برای تشریح برنامه های خود استفاده می کند، داشت: ظرفیت خبرنگاران نوجوان برای استفاده در این فضاهای رسانه ای فراهم می شود تا در آینده ای نزدیک شهر اصفهان از وجود خبرنگاران حرفه ای و متعهد بهره مند شود.

«هشتگ خبردار»، سنگ بنای اتفاقات خوب برای خبرنگاران نوجوان جشنواره

معاون روابط عمومی شهرداری اصفهان در آئین تجلیل از خبرنگاران نوجوان سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: سنگ بنای استفاده از خبرنگاران نوجوان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان از سالیان قبل گذاشته شده بود اما قرار بود برای جشنواره سال جاری کار متفاوت و تازه ای را در دستور کار خود قرار دهیم.

علی زاهدی با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای خبرنگاران نوجوان جشنواره انجام و کلاس ها برگزار شد، تصریح کرد: پشتکار و جدی گرفتن جشنواره از سوی این خبرنگاران دلیل اصلی موفقیت آنها در جشنواره بود. این خبرنگاران مانند یک تیم رسانه ای حرفه ای عمل کردند و جا دارد پیشاپیش 17 مرداد روز خبرنگار را به آنها تبریک بگویم.

معاون روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: برگزاری جشنواره با حضور خبرنگاران نوجوان به طور حتم شروع راه برای انجام کارهای بزرگتر خواهد بود. این دور هم جمع شدن نوجوانان در جشنواره مرهون اعتماد و تعامل مشترک و خوبی است که از سوی خانواده ها و این نوجوانان با سنگ بنای "هشتگ خبردار" گذاشته شد./

کد خبر 312544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.