بهترین خرید خارجی سپاهان؟

دست‌کم از رزومه ظاهری رافائل کریولارو اینطور برمی‌آید که این هافبک برزیلی بهترین خرید خارجی سپاهان در نقل و انتقالات اخیر است.

به گزارش ایمنا، با جذب رافائل کریولارو پرونده فعالیت‌های نقل و انتقالاتی سپاهان بسته شد. این هافبک چپ‌پا ۲۸ ساله و اهل پورتو آلگره است و علاوه بر برزیل تابعیت ایتالیا را هم دارد. به نظر می‌رسد که کریولارو بهترین خرید خارجی این فصل باشگاه اصفهانی باشد زیرا رزومه او در قیاس با بازیکنان خارجی تازه‌وارد سپاهان به مراتب پُربارتر است.

این هافبک برزیلی که سابقه بازی در لیگ برتر پرتغال را دارد مدتی هم در سطح اول فوتبال لهستان مشغول به فعالیت بوده است. ویتوریا گیمارش مطرح‌ترین تیمی است که کریولارو سابقه پوشیدن پیراهنش را دارد. او که در ۲ مقطع متفاوت برای ویتوریا گیمارش بازی کرده است ۲ سال و نیم پیش از این تیم نسبتاً مشهور پرتغالی به عجمان امارات پیوست تا برای اولین بار حضور در فوتبال آسیا را تجربه کند.

هافبک جدید سپاهان با مدافع تازه‌وارد این تیم یک وجه اشتراک جالب دارد و آنکه اینکه به مانند ژایرو رودریگز در کارنامه کاری او هم یک سال سابقه عضویت در تیم تروفنسه به چشم می‌خورد. البته کریولارو سه فصل زودتر از ژایرو عضو این تیم نه چندان مطرح پرتغالی بوده است.

کد خبر 312537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.