اصفهان ، میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در دهه کرامت

رئیس ستاد استقبال از کاروان کریمه اهل‌بیت(س) گفت: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برنامه‌هایی را در سطح شهرستان‌های فلاورجان، اصفهان، خمینی‌شهر، مبارکه، دهاقان و برخوار

به گزارش ایمنا، محمدجواد محمدی اصفهان اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که از چند سال قبل توسط آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در استان‌های کشور کلید خورد، این است که تیمی متشکل از سخنران، مداح و خادمان این دو حرم به استان‌های مختلف سفر می‌کنند.

وی افزود: سخنران، مداح و خادمان دو حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) زمان سفر به استان‌ها و شهرستان‌های آن استان مربوطه از طبقات مردم آن منطقه، زندان‌ها و مرکز توان‌بخشی بازدید کرده و با خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم دیدار می‌کنند.

رئیس ستاد استقبال از کاروان کریمه اهل‌بیت(س) در استان اصفهان تصریح کرد: سخنران، مداح و خادمان این دو حرم در اجتماعات و مجالس پرشور دهه کرامت در استان‌های مختلف شرکت کرده و در آن مجالس برای مقام و تکریم زن جشن‌هایی برپا می‌کنند و تبرکاتی را برای آن‌ها می‌برند.

امام جمعه شهرستان مبارکه تأکید کرد: در عین حال ارتباط عاطفی بین مردم هر منطقه و خادمان آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) به وجود می‌آید چرا که ایرانی‌ها در ارادتمندی به اهل‌بیت مشهور هستند.

وی ادامه داد: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در سفرهای خود به استان‌های کشور در دهه کرامت از بانوان نمونه، ایثارگر، قرآنی، ورزشی، هنرمند و غیره تجلیل می‌کنند.

محمدی اذعان کرد: به دلیل اینکه اخیراً در حوزه اجتماعی بسیار فعال شده‌اند، خادمان آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه(س) به محرومان سرکشی می‌کنند و برای آن‌ها تبرکاتی از حرمین را هدیه می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در 6 شهرستان استان اصفهان در دهه کرامت برنامه‌هایی را خواهند داشت که از روز گذشته این برنامه‌ها در اصفهان با ادای احترام به مقام شاخص شهدا از گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

رئیس ستاد استقبال از کاروان کریمه اهل‌بیت(س) در استان اصفهان اضافه کرد: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دیدارهای مختلفی با علما از جمله با آیت‌الله مظاهری دارند، هم‌چنین این افراد در مراسم جشن نابینایان کشوری در استان اصفهان شرکت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان مبارکه در پایان گفت: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برنامه‌هایی را در سطح شهرستان‌های فلاورجان، اصفهان، خمینی‌شهر، مبارکه، دهاقان و برخوار و میمه تا روز 7 مردادماه خواهند داشت.

منبع:فارس

کد خبر 312470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.