لزوم راه اندازی مجمع خیرین نماز در شهرستان اردستان

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت:مجمع خیرین نماز در شهرستان اردستان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اردستان در فرمانداری این شهر با اشاره به اینکه این ستاد از بودجه دولتی اداره نمی شود،  اظهار کرد: دیدگاه مقام معظم رهبری  در این زمینه این بوده که اقامه نماز دولتی نشود ولی تاکنون همه دولت ها در راستای بسترسازی زیرساخت ها کمک این ستاد بوده اند.

وی بابیان اینکه ترویج نماز را باید از سنین پایین و در دوران ابتدایی آغاز کرد، گفت: ائمه بزرگوار و همچنین قرآن کریم بر اهمیت نماز تاکید داشته اند لذا باید توجهی ویژه ای به آن شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان از لزوم تشکیل مجمع  خیرین نماز در شهرستان اردستان خبر داد و افزود: تشکیل این مجمع می تواند کمک افراد در هزینه ها و بودجه باشد.

رنجبر باتوجه به اینکه استان اصفهان در زمینه نماز توانسته مقام های خوبی را در کشور کسب کند، خاطرنشان کرد: شعار امسال اجلاس نماز(نماز و فضای مجازی) است که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر این موضوع دارند که می طلبد ستاد نماز شهرستان اردستان نیز در این رابطه فعالیت تاثیر گذاری را داشته باشد.

وی بابیان اینکه در سال گذشته ۴۰۰ نشست برای دانش آموزان و ۴۰۰ نشست برای خانواده ها پیرامون نماز در استان اصفهان برگزارشده است افزود: در مسابقه کتابخوانی نیز ۱۵ هزار نفر شرکت کرده اند. /

کد خبر 312427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.