مفهوم ایثار و شهادت را باید به نسل جوان منتقل کنیم

فرماندار اصفهان بابیان اینکه باید مفهوم ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل کنیم چرا که دشمنان بیکار ننشسته‌اند، تصریح کرد: دشمنان هر روز برنامه‌ای می‌ریزند و به فکر آسیب رساندن به ایران اسلامی هستند پس باید کاملاً هوشیار باشیم. 

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، احمد رضوانی در جمع خبرنگاران در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: پیشاپیش سالروز ورود آزادگان به میهن را تبریک عرض می‌کنم، البته آزادگان نیازی به تجلیل ندارند آن‌ها  انسان‌های بسیار وارسته‌ای هستند که نیازی به برگزاری مراسم ندارند.

وی تصریح کرد: اما  بر اساس وظیفه اخلاقی و شرعی باید برنامه‌ای در این خصوص برای آن‌ها در نظر بگیریم تا از این طریق به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته باشیم. 

فرماندار اصفهان  بابیان اینکه مردم ما مردمی با ایمان و علاقه‌مندی هستند و باید برای این توجه مردم اهمیت قائل شویم، گفت: در مراسم امسال تجلیل از آزادگان باید مراسمی باشکوه برنامه‌ریزی شود و اعتقاد داریم اگر برنامه توسط خود آزادگان اجرا شود بهتر است. 

رضوانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مراسم سالی یک‌بار انجام می‌شود باید به نحو احسن برنامه‌ریزی شود. بنابراین اگر قرار است برنامه‌ای داشته باشیم باید آبرومندانه برگزار شود هرچند که ممکن است نواقصی هم در برنامه‌ها دیده شود.

 وی ادامه داد: آزادگان متعلق به تمام ملت و مردم هستند و در برگزاری مراسم آن‌ها علاوه بر فرمانداری باید سایر ارگان‌ها از جمله اداره ارشاد اسلامی، سازمان ورزش جوانان و ... نیز  مساعدت کنند و در واقع همگی سازمان‌ها زمینه را برای اجرای برنامه توسط خود آزادگان فراهم می‌کنند.

 فرماندار با اشاره به وضعیت جامعه و تهاجم فرهنگی، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا مفهوم و مقام ایثارگری و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و این انتقال مفاهیم تنها با زبان خوش میسر می‌شود نه با دعوا.

 رضوانی بابیان اینکه باید این ارزش‌ها و ایثارها را به نسل جدید منتقل کنیم زیرا دشمنان بیکار ننشسته‌اند، تصریح کرد: دشمنان هر روز برنامه‌ای می‌ریزند و به فکر آسیب رساندن به ایران اسلامی هستند پس باید کاملاً هوشیار باشیم. 

کد خبر 312417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.