تمدید ریاست اخروی یا آغاز دوران غلامی؟

مجمع انتخاباتی هیأت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان اصفهان فردا و با رقابت سیدرضا اخروی و مهدی غلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، دوران ریاست سیدرضا اخروی در هیأت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان اصفهان بهار سال گذشته به پایان رسید ولی با گذشت بیش از یک سال از آن زمان، فرآیند برگزاری این انتخابات سرانجام فردا به پایان خواهد رسید.
مجمع انتخاباتی این هیأت در حالی از ساعت ۱۱ فردا سه‌شنبه سوم مردادماه و با رقابت دو کاندیدا برگزار می‌شود که ابتدا قرار بود این انتخابات ۲۷ تیرماه برگزار شود اما لغو شد.
سال گذشته و همزمان با پایان دوره چهار ساله ریاست اخروی، خود او به عنوان سرپرست هیأت منصوب شد و در انتخابات نیز ثبت‌نام کرد اما مجمع انتخاباتی هیأت برگزار نشد و فدراسیون پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خواستار ثبت‌نام مجدد از کاندیداها شد و در حال حاضر به جز سیدرضا اخروی، مهدی غلامی نیز در پی نشستن بر صندلی ریاست هیأت پهلوانی استان است.
همچنین در ابتدا اینطور عنوان می‌شد که اخروی به دلیل بازنشستگی نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند اما در ادامه گفته شد ریاست هیأت شغل محسوب نمی‌شود و اخروی مشکلی برای شرکت در انتخابات هیأت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان اصفهان ندارد.
حالا باید منتظر ماند و دید فردا و در پایان مجمع انتخاباتی، اعضای مجمع رأی به ادامه ریاست اخروی می‌دهند و یا غلامی صندلی ریاست هیأت پهلوانی استان را تصاحب خواهد کرد.
انتخابات هیأت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان اصفهان در حالی فردا برگزار می‌شود که انتشار تصویری از بخشنامه‌ سرپرست هیأت پهلوانی استان به تمام روسای زورخانه‌های اصفهان و ابلاغ دستورالعملی به تمامی مرشدان زورخانه‌ها نیز در روزهای اخیر و در آستانه برگزاری انتخابات هیأت استان خبرساز شده است.

کد خبر 312350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.