افتخارآفرینی خانواده روابط عمومی شهرداری اصفهان در دوازدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی

با اعلام نتایج دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ، خانواده روابط عمومی شهرداری اصفهان با کسب بیش از ۱۰ مقام در بخش های مختلف توانست جزو برترین های این جشنواره شناخته شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود نماید.

به گزارش ایمنا مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور جمعی از اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی در محل خانه هنرمندان ایران برگزار و از برترین آثار در حوزه نشر چاپی و الکترونیکی در ۲۷ رشته تجلیل و تقدیر به عمل آمد. شهرداری اصفهان نیز با ارائه آثار و تولیدات خود از واحد تبلیغات و سازمان فرهنگی تفریحی در توانست در بخش های مختلف این جشنواره حائز رتبه برتر شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود نماید.  

رتبه های اخذ شده روابط عمومی شهرداری اصفهان

در این جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰ سازمان و ارگان حضور داشتند که روابط عمومی شهرداری اصفهان در بخش های عکس و صفحه آرایی رتبه اول، در بخش گزارش و مصاحبه و سرمقاله و مقاله و بروشور رتبه دوم در سطح استانی را از آن خود کرد. همچنین سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز موفق به کسب ۴ رتبه اول در بخش های تبلیغات مکتوب، رسانه های اجتماعی، ویژه نامه و اینفوگرافیک شد و در بخش وب سایت نیز رتبه سوم را به دست آورد.

در این مراسم دکتر مختاریان از اساتید برجسته روزنامه نگاری و مدرس دانشگاه علامه طباطبایی با اذعان به اینکه تولیدات شهرداری اصفهان جزو کارهای فاخر و برجسته در جشنواره به شمار می رود تاکید کرد: تلاش و زحمات روابط عمومی شهرداری اصفهان را به فال نیک گرفته و افتخارات کسب شده را به همه اعضای این روابط عمومی تبریک عرض می نماییم.

چکیده ای از بیانیه هیات داوران جشنواره

چکیده ای از بیانیه هیات داوران جشنواره بدین شرح است: امسال بر پایه فراخوان انجمن متخصصان روابط عمومی بیش از ۱۵۰۰ اثر در۲۷ شاخه فعالیتی به دبیرخانه جشنواره ارائه شد که این امر حکایت از استقبال چشمگیر ازجشنواره همچون سال های گذشته دارد.

بررسی آثار و مستندات حاکی از آن است که گرچه انتشارات الکترونیکی و چاپی روابط عمومی به لحاظ کمی از رشد و تنوع قابل توجهی برخودار شده است اما همچنان نیاز به برنامه ریزی به لحاظ توسعه کیفی تولیدات انتشاراتی بویژه درحوزه استفاده از تکنیک های جدید نشر الکترنیک در روابط عمومی ها احساس می شود و برخی از رشته های مورد ارزیابی از رشد مناسبی برخوردار نیستند و امکان انتخاب برای داوران جشنواره را محدود می ساخت. هیات داوران جشنواره ضمن تقدیر از تمامی روابط عمومی های کشور که با حضور خود در برپایی این رویداد علمی بر شایستگی آن افزودند، بر استمرار و تسری آموزش های علمی و کاربردی بیش از پیش تاکید و توصیه دارد.

موفقیت روابط عمومی شهرداری اصفهان در جشنواره های مختلف

مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان در طول دو سال اخیر توانسته است در جشنواره های مختلف حضور پیدا کرده و رتبه های مختلفی را از آن خود نماید که از آن جمله می توان به کسب ستاره مدیریت روابط عمومی در مراسم نکوداشت روز روابط عمومی، درخشش در دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان، کسب رتبه برتر در بحث نماز در کشور و... و. اشاره کرد. ایده های بروز و نو از مهم ترین سیاست ها و برنامه های از پیش تعیین شده در روابط عمومی شهرداری اصفهان بوده و هست به طوری که در طول دو سال گذشته تاکنون در این بخش ایده های مناسب با رویکرد زندگی شهری محقق و مورد رضایت شهروندان و متولیان امر قرار گرفته است. امروزه بهره گیری از تولیدات مکتوب و انتشارات و تبلیغات از ارکان مهم و اساسی در ارائه توانمندی ها به شمار می رود و روابط عمومی شهرداری اصفهان این مهم را در صدر سیاست و اقدامات خود قرار داده است.

کد خبر 312279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.