سیستم شهرسازی الکترونیک شهروندان را از مراجعه مستقیم به شهرداری بی نیاز می کند

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش‌ و فناوری شهرداری اصفهان گفت: شهرسازی الکترونیک این ویژگی را دارد که بتواند مردم را از مراجعه مستقیم به شهرداری بی نیاز کند و آنها بتوانند خودشان امور مربوط به صدور پروانه را از طریق این سیستم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  محمود محمدی، در مراسم بهره برداری از فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برون سپاری خدمات اظهار کرد: در شهرداری پروژه های زیادی برای رفاه و آسایش شهروندان تعریف، اجرا و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ویژگی پروژه شهرسازی الکترونیک نسبت به سایر پروژه ها این است که این پروژه یک پروژه خدمات رسان است که متولی آن خود سازمان و بدنه شهرداری است.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش‌ شهرداری اصفهان عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که مردم در حوزه شهرسازی با شهرداری ها داشتند اتلاف وقت و عدم شفاف سازی و دوباره کاری ها بود که هزینه های زیادی را به شهروندان تحمیل می کرد.

وی افزود: پروژه های فرآیندی از نوع پروژه شهرسازی الکترونیک این ویژگی را دارد که در واقع در با ارزش ترین سرمایه شهروندان که همان زمان آنهاست صرفه جویی می شود.

محمدی بیان کرد: شهرسازی الکترونیک این ویژگی را دارد که بتواند مردم را از مراجعه مستقیم به شهرداری بی نیاز کند و آنها بتوانند خودشان امور مربوط به صدور پروانه را از طریق این سیستم انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در ماههای آینده هم فازهای بعدی سیستم یکپارچه شهرسازی و در آمد به بهره برداری برسد و این سیستم جامعیت خود را بتواند بعد از مدت کوتاهی جامعه عمل بپوشاند.

کد خبر 312274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.