فردا رایگان "فیزیوتراپی" کنید

رئیس انجمن فیزیوتراپی اصفهان گفت: فردا به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی، افراد می توانند رایگان خدمات فیزیوتراپی دریافت کنند.

 ودیعه موثقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: فیزیوتراپی شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-ماهیچه‌ای-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است.

وی با اشاره به اینکه فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت است، افزود: در این روشها از ورزش، نور، پرتوهای فرابنفش و فروسرخ، گرما و جریان برق استفاده می‌شود.

موثقی تاکید کرد: فردا دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی نامگذاری شده و به همین مناسبت در تمام مراکز، پوستر فیزیوتراپی نصب و با همراهی و همکاری مراکز خصوصی به طور رایگان فیزیوتراپی انجام می شود.

وی تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی برای تمام حوزه های توان بخشی کاندیدهای کل استان  یک فیزیوتراپیست انتخاب کرده است. 

در این زمینه انجمن فیزیوتراپی ایران عنوان کرده است که به پیشنهاد جامعه فیزیوتراپی کشور و توافق اعضای هیأت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران - شنبه دوم مرداد، تمامی بیماران مراجعه کننده به مراکز فیزیوتراپی سراسر کشور به‌صورت رایگان تحت درمان قرار خواهند گرفت.

کد خبر 312269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.