ترافیک کمتر با اجرای سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه اندازی سیستم جامع شهرسازی و درآمد مراجعات مردمی را به شهرداری کاهش می دهد و در نتیجه کاهش ترافیک و آلودگی هوا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نورالله صلواتی پیش از ظهر امروز در بهره برداری از فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه سازی شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برون سپاری خدمات اظهار کرد: الکترونیک کردن پروژه های درآمد و شهرسازی از آرزوهای دیرینه مدیریت شهری بوده است که قسمت اول آن به وقوع پیوست و بر اساس گفته ها، تا ۲ ماه دیگر فاز نهایی آن به نتیجه می رسد.

وی ادامه داد: به شهروندان و شهرداری بابت بهره برداری از این سیستم تبریک می گویم، امیدوارم آنها بتوانند از سیستم شهرسازی به خوبی استفاده کنند تا شاهد ترافیک کمتر و در نتیجه آلودگی هوای کمتری باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در آینده نزدیک، این سیستم از هر کجا که کاربر به اینترنت دسترسی داشته باشد قابل دسترسی است و شهروندان فعالیت های مربوط به صدور پروانه ساختمانی را می توانند به راحتی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: حسابرسی ها نیز با این سیستم راحت تر شده و دلال بازی و تهمت و افترایی که به برخی از پرسنل می زدند از بین می رود.

کد خبر 312260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.