سیستم جامع شهرسازی و درآمد دسترسی به طرح های توسعه شهری اصفهان را آسان می کند

شهردار اصفهان گفت: فاز اول سیستم جامع و هوشمند شهرسازی و درآمد از بروز رانت در شهرداری اصفهان جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه مراسم بهره برداری از فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان که در قالب شصت و چهارمین برنامه از سری برنامه های هر هفته، چند افتتاح برگزار شد، اظهار کرد:  فاز اول جامع هوشمند شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برون سپاری خدمات یک زیرساخت مهم برای شفاف کردن امور در شهرداری و هوشمند شدن شهر اصفهان است.

وی افزود:‌ قبول این پروژه از سوی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بسیار دشوار بود اما با اعتماد آنان این پروژه کلید خورد تا آیندگان نیز از منفعت این طرح بهره مند شوند.

 شهردار اصفهان با اشاره به اینکه این سیستم  دسترسی به طرح های توسعه شهری اصفهان را آسان می کند، گفت: شهروندان با استفاده از این طرح میتوانند از  خدمات ۲۴ ساعته حوزه شهرسازی از طریق اینترنت در تمام ایام هفته بهره مند شوند. 

جمالی ن‍ژاد با اشاره به اینکه این سیستم جامع به کاهش آلودگی هوا و کاهش فساد در شهرداری کمک می کند، عنوان کرد: همچنین با استفاده از سیستم جامع هوشمند شهرسازی و درآمد و برون سپاری خدمات از گزارشگیری آماری کلیه خدمات شهری و شهرسازی و مانیتورینگ عملکرد مناطق و پرسنل را بهره مند خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه این سیستم جامع دارای گواهی های مختلف و با ارزشمندی است، ادامه داد: فاز دوم این طرح جمع سپاری خواهد بود که در آینده راه اندازی می شود.

شهردار اصفهان در ادامه  گفت: در سال گذشته عکس های هوایی تمام شهر اصفهان به صورت ۳ بعدی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در سیستم شهرسازی ابتدا از نرم افزار سرای ۸ استفاده شد، گفت: نرم افزاری سرای ۹ به سیستم سرای۸ اضافه می شود و این اقدامات نیز فاز به فاز توسعه می یابد.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در ابتدای راه هستیم و کار در ابتدا راه کمی دشوار است چرا که از یک سو شهروندان باید با این سیستم آشنا شوند و از سویی همکاران نیز باید به این سیستم مشرف باشند، خاطرنشان کرد: همه باید به صورت هم افزا حرکت کنیم تا این سیستم در شهر نهادینه  شود.

شهردار اصفهان ادامه داد:با اجرای این نوع اقدامات دیوار بی اعتمادی بین شهروندان و شهرداری برداشته می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح استقلال اضافه کرد: احداث تقاطع غیر همسطح استقلال در ورودی شمال غرب اصفهان تکمیل و آماده افتتاح ر سمی است.

جمالی نژاد با تاکید براینکه اکنون نیز تقاطع غیر همسطح استقلال به صورت غیر رسمی در  اختیار شهروندان قرار گرفته است، ادامه داد: این پروژه با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح می شود.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه جلسه ای در روز جمعه با حضورمدیر کل میراث فرهنگی – گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان  برای حفظ میراث شهر در سازمان قطار شهری برگزار شد، عنوان کرد: فعالیت های بسیار ازرشمندی در  قطار شهری برای حفظ میراث شهر اجرا شده و به طورحتم شهر اصفهان باید در کنار حفظ میراث توسعه یابد.

کد خبر 312258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.