فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد به بهره برداری می رسد

امروز در ایستگاه شصت و چهارم برنامه "هرهفته،‌ چند افتتاح " از فاز اول سیستم جامع ، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برونسپاری خدمات بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروژه شهرسازی الکترونیک و برون سپاری خدمات در سال ۹۴ با هدف ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته، ‌ پاسخگویی دقیق و سریع و ارائه خدمات به بخش خصوصی و شهروندان در شهرداری اصفهان آغاز شد. فاز اول این طرح هم اکنون آماده بهره برداری است و امروز در شصت و چهارمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته، چند افتتاح» با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر به بهره برداری می رسد.

با راه اندازی فاز اول این سیستم، تمام خدمات شهرسازی و درآمد شهرداری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به صورت مکانیزه ارائه می شود.

شهروندان از این پس می توانند اطلاعات طرح های جامع تفصیلی، نقشه های هوایی و غیره را در سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و در آمد شهرداری اصفهان از طریق سایت IR.ESUP.ISFAHAN به صورت رایگان با استفاده از موبایل های هوشمند و سیستم کامپیوتر خود مشاهده کنند.

همچنین شهروندان با مراجعه به این سایت می توانند از عوارض نوسازی خود، هزینه های پروانه، ضوابط ساخت و ساز  و غیره مطلع شوند و همچنین از همین طریق عوارض خود را پرداخت کنند.

کد خبر 312196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.