منتخبان شورای پنجم به فکر ادامه خدمت رسانی در ۴ سال آتی باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منتخبان شورای اسلامی شهر در دوره پنجم به فکر ادامه خدمت رسانی در ۴ سال آتی باشند چراکه انتظارات مردم در عرصه خدمت رسانی بالاتر رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید فولادگر صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: اخیرا اظهارنظرهایی راجع به عملکرد شورا و شهرداری طی ۱۰ ساله گذشته شنیده می شود که حاکی از سیاه نمایی فعالیت های این دوره است.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان خود شاهد خدمات ارائه شده در این دوران هستند و انتظارات مردم در عرصه خدمت رسانی بالاتر رفته است، ادامه داد: با توجه به این موضوع منتخبیان مردم در شورای پنجم همانطور که خود آگاهند باید به فکر ارائه کارنامه قابل قبول برای ۴ سال آتی باشند و کسی از ایشان نخواهد پذیرفت که پس از ۴ سال مثل انتخابات ریاست جمهوری بگویند ما طی چهار سال گذشته ماشین را از ته دره بالاآوردیم و تازه می خواهیم حرکت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: ماشین خدمت رسانی در مسیر خود در حال حرکت است و باید به فکر سوخت رسانی آن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در طی جلسات گذشته تذکراتی راجع به مشکلات سیستم سرای ۸ داده شد، افزود: طی بررسی های انجام شده یکی از مشکلات که به نظر می رسد بیشترین نارضایتی را ایجاد کرده است عدم تبحر کاربران است که موجب تکرار دوباره کاری ها و سردرگرمی ارباب رجوع می شود.

فولادگر تصریح کرد: با توجه به این امر خواهشمندم به این موضوع رسیدگی عاجل شود و آموزش کاربران بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تا اشکالات سیستم کمتر شده و موجب نارضایتی مردم نشود.

وی در پایان از حسن اعتماد مردم در این ۲ دوره تشکر کرد، خاطرنشان کرد: همچنین از مدیران و پرسنل  شهرداری که طی سال های اخیر صادقانه به مردم خدمت کرده اند تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون برای آنها خواستارم.

کد خبر 312091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.