افتتاح ۶ طرح تامین مسکن و اشتغال مدد جویان بهزیستی در نهرخلج فریدن

فریدن - رئیس اداره بهزیستی فریدن گفت: طرح تامین مسکن و اشتغال با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال در روستای نهرخلج از توابع شهرستان فریدن آغاز شد.

فرزانه یسلیانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با بیان این که برقراری عدالت در تمامی شئون جامعه از جمله اقتصاد و ریشه کن کردن فقر اقتصادی جزء اهداف بارز انقلاب اسلامی  است، اظهار داشت:  سازمان بهزیستی کشور بر اساس رسالت خطیر خویش ضمن بکارگیری از مساعدت سایر نهادهای متولی امر مسکن از جمله وزارت مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این راه وارد شده است.

وی عنوان کرد: بهزیستی طرح تامین مسکن و اشتغال را  با نیت گام نهادن در تأمین مسکن و کمک به اشتغال افراد تحت پوشش خود قرار داده است تا در مدت زمان معین بتواند جامعه هدف خود را با استفاده از کلیه روش های ممکن صاحب مسکن نماید و در جهت اشتغال آنان بکوشد.

یسلیانی افزود: استفاده از تسهیلات و امتیازات قید شده در متن آئین نامه تأمین مسکن معلولان و مددجویان، مختص معلولان و مددجویان نیازمند فاقد مسکن، دارای پرونده ثبت شده در بانک اطلاعات مددجویان و تحت پوشش حمایت های مستمر سازمان است.

وی از افتتاح  طرح تامین مسکن و اشتغال با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال در روستای نهرخلج از توابع شهرستان فریدن خبر داد و افزود: ۳ واحد مسکن مددجویی و ۳ طرح اشتغال مددجویی در نهرخلج فریدن افتتاح شده است.

رئیس اداره بهزیستی فریدن در ادامه از افتتاح پایگاه بینایی سنجی مخصوص کودکان ۳ تا ۶ سال با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و پایگاه شنوایی سنجی مخصوص نوزادان با اعتبار بالغ بر ۳۲۰ ریال در شهرستان خبر داد. 

یسلیانی در پایان همچنین از تجلیل از  فرزندان ممتاز کارکنان بهزیستی این شهرستان با حضور  فرماندار و مدیر کل بهزیستی استان خبر داد.

کد خبر 312072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.