بهره برداری از فاز اول سیستم جامع ، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان

فردا در ایستگاه شصت و چهارم برنامه "هرهفته،‌ چند افتتاح " از فاز اول سیستم جامع ، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برونسپاری خدمات بهره برداری می شود.

به گزارش ایمنا، پروژه شهرسازی الکترونیک و برون سپاری خدمات در سال ۹۴ با هدف ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته، ‌ پاسخگویی دقیق و سریع و ارائه خدمات به بخش خصوصی و شهروندان در شهرداری اصفهان آغاز شد. فاز اول این طرح هم اکنون آماده بهره برداری است و فردا در شصت و چهارمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته، چند افتتاح» به بهره برداری می رسد.

وحید مهدویان مدیر طرح شهرسازی الکترونیک و برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: طرح سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و در آمد شهرداری اصفهان و برونسپاری خدمات در اردیبشهت ماه سال گذشته در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان  به صورت پایلوت اجرایی شد و بعد از رفع نواقص اجرای این طرح در کلیه مناطق در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه در اردیبهشت ماه سالجاری این سیستم هوشمند در تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان راه اندازی شد.  

وی افزود: با راه اندازی فاز اول این سیستم، تمام خدمات شهرسازی و درآمد شهرداری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به صورت مکانیزه ارائه می شود.

مدیر طرح شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان از این پس میتوانند اطلاعات طرح های جامع تفصیلی، نقشه های هوایی و غیره را در سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و در آمد شهرداری اصفهان از طریق سایت IR.ESUP.ISFAHAN به صورت رایگان با استفاده از موبایل های هوشمند و سیستم کامپیوتر خود مشاهده کنند.

مهدویان خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان با مراجعه به این سایت می توانند از عوارض نوسازی خود، هزینه های پروانه، ضوابط ساخت و ساز  و غیره مطلع شوند و همچنین از همین طریق عوارض خود را پرداخت کنند.

وی اظهارکرد: فاز دوم سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برونسپاری خدمات با هدف مردم سپاری در دست انجام است تا شهروندان بتوانند نیازها و خواسته های خود را کارگزاری کنند.

فردا صبح در تالار هنرسرای خورشید جنب شهرداری منطقه ۷  فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و در آمد شهرداری اصفهان و برونسپاری خدمات با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران شهری به بهره برداری می رسد.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن متعاقبا فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.  

کد خبر 312007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.