دومین نشان طلای کاروان ایران بر سینه ورزشکار اصفهانی/ مختاری رکورد زد

ورزشکار اصفهانی به مدال طلای رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولین لندن دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هشتمین روز از رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولین با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز برای کاروان کشورمان همراه بود.
علیرضا مختاری (ورزشکار اصفهانی) و اسدالله عظیمی، دو نماینده ایران در ماده پرتاب وزنه، کلاس F۵۳ با هفت پرتابگر دیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات این ماده علیرضا مختاری با رکورد ۸ متر و ۳۵ سانتی‌متر ضمن دست یابی به نشان طلا، رکورد آسیا را نیز بهبود بخشید.
عظیمی، دیگر نماینده کشورمان در این ماده با رکورد ۷ متر و ۹۶ سانتی‌متر به نشان برنز دست یافت و نماینده آمریکا نیز  با رکورد ۸ متر و ۱۳ سانتی‌متر نایب قهرمان شد.
کاروان ایران تا کنون موفق به کسب یک نشان طلا، ۷ نقره و ۴ برنز شده است و با احتساب نشان طلای مختاری و نشان برنز عظیمی، شمار مدال‌های ایران به عدد ۱۴ رسید.
امروز شنبه، ۳۱ تیر ماه و در نهمین روز مسابقات جهانی لندن، سیامک صالح فرج زاده در پرتاب دیسک کلاس F۳۴، سامان پاکباز در پرتاب وزنه کلاس F۱۲ و سجاد محمدیان در پرتاب وزنه کلاس F۴۲ به مصاف حریفان خواهند رفت.
رقابت‌های جهانی دو ومیدانی لندن با حضور بیش از هزار ورزشکار از ۱۰۰ کشور دنیا، از ۲۳ تیر تا اول مردادماه در جریان است و کاروان ایران نیز با ۲۰ ورزشکار در این مسابقات حضور یافته است.

کد خبر 311996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.